Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan plötsligt inte använda mail och inte stänga ned det!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Degeberga
  • 2013-12-12 17:24

Använder MacBook Pro och plötsligt funkar det inte att stänga /logga ut p.a. mailkontot helt har låst sig, samma sak hände nu med systeminställningar när jag försökte gå den vägen! Är inte så bra på det här, tacksam om någon kan hjälpa mig! Har nya systemet nedladdat.

  • Medlem
  • Degeberga
  • 2013-12-12 17:33

Jag igen! Det löste sig, tack iallafall, skönt att ha detta forum att vända sig till

Ursprungligen av Masart:

Jag igen! Det löste sig, tack iallafall, skönt att ha detta forum att vända sig till

"Det löste sig" är inte till mycket hjälp om någon annan får samma problem och söker efter en lösning här. Hur löste det sig?

  • Medlem
  • Degeberga
  • 2013-12-13 14:24

Ber om ursäkt!

Ursprungligen av pmarriott:

"Det löste sig" är inte till mycket hjälp om någon annan får samma problem och söker efter en lösning här. Hur löste det sig?

Var så inne i vad jag höll på med och det hade varit strul hela kvällen med "Maccen" ( den är fr 2010 så den borde ju hänga med ett tag till),
dels var det problem att program låste sig helt och inte gick att stänga ned sedan har strömadaptersladden ( L-form) börjat lägga av även den så när jag till slut lyckades stänga datorn o starta upp igen och DÅ fungerade den som vanligt! Ville bara snabbt meddela det på forumet så inte folk gjorde sig besvär med svar/tips i onödan! Glömde att skriva VAD jag gjort, sorry!
" Det löste sig" är ju inte speciellt informativt! Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det!

Å andra sidan hade du om du velat, kunnat radera tråden innan nån svarade på den. Det brukar jag göra ibland när problem löser sig snabbt. På så vis besparar man forumets sökmotor en del oanvändbara träffar

  • Medlem
  • Degeberga
  • 2013-12-13 15:19
Ursprungligen av Mymac4ever:

Å andra sidan hade du om du velat, kunnat radera tråden innan nån svarade på den. Det brukar jag göra ibland när problem löser sig snabbt. På så vis besparar man forumets sökmotor en del oanvändbara träffar

Ska komma ihåg det nästa gång jag handlar innan hjärnan hunnit med

1
Bevaka tråden