Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Eurokablar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Kom precis hem från Hong Kong med en ny Apple Air.

Är det någon som har eurokablage som bara ligger oanvända är jag intresserad av dessa. De säljs tydligen inte löst. Och är det någon som är intresserad av engelska kablar har jag dessa - i nyskick.

Bor i Sollentuna norr om Stockholm.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-12-07 14:25
Ursprungligen av NilsOscar2:

Hej!

Kom precis hem från Hong Kong med en ny Apple Air.

Är det någon som har eurokablage som bara ligger oanvända är jag intresserad av dessa. De säljs tydligen inte löst. Och är det någon som är intresserad av engelska kablar har jag dessa - i nyskick. https://lh6.googleusercontent.com/-zJc5ZALjQF0/UqMfOZb4PWI/AAAAAAAAAH8/rwfbiPFiN6s/w1395-h934-no/DSC_4114.JPG

Bor i Sollentuna norr om Stockholm.

Sök på apple eu adapter euro* duckhead

Senast redigerat 2013-12-07 15:50

Du kan nog beställa nätkabeln från en auktoriserad verkstad.

Om du står ut med att kabeln inte är vit så ser det ut som att en vanlig apparatsladd passar, dock med nackdelen att den inte är jordad.

Ursprungligen av IngoX:

Det är ju en sådan jag är ute efter. Jag frågade om en sådan i Apple store i Täby. De sa att det inte fanns. Vad kasst. (De sa att man måste köpa en komplett laddare)

Hur som helst. Det kanske finns någon som har ett par kablar som bara ligger. Jag avvaktar med att beställa ett tag.

Tack för svaret.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Om du står ut med att kabeln inte är vit så ser det ut som att en vanlig apparatsladd passar, dock med nackdelen att den inte är jordad.

Njae, jag är ute efter att få till det mer estetiska. jag har en reseladdare, så jag klarar mig egentligen ganska bra med den. Men tack ändå.

1
Bevaka tråden