Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tysk återförsäljare säger Mac Pro lanseras 17 december

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya Mac Pro ska lanseras nu under december. Den tyska auktoriserade återförsäljaren Conrad uppdaterar sin webbplats med datumet 17 december och börjar ta emot förhandsbeställningar.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Nya Mac Pro ska lanseras nu under december. Den tyska auktoriserade återförsäljaren Conrad uppdaterar sin webbplats med datumet 17 december och börjar ta emot förhandsbeställningar.

Läs hela artikeln här

Ser fram emot 12 kärnig konfiguration. Antar att det är några månaders fördröjning på den?

Är det här en butik som har haft rätt tidigare? Dom modeller dom har förbokning på är ju exakt samma som på Apples hemsida. Visst, ska maskinen komma i december= innan jul så är 17e en bra gissning men det här fenomenet tycker jag dyker upp rätt ofta och oftast så är det snurriga butiker som inte är insatta som har fel. Hoppas verkligen att ett option på att beställa den dyras varianten som ligger uppe nu fast med 500 gig hårddisk, det är allt jag begär

Ursprungligen av jurassic579:

Är det här en butik som har haft rätt tidigare? Dom modeller dom har förbokning på är ju exakt samma som på Apples hemsida. Visst, ska maskinen komma i december= innan jul så är 17e en bra gissning men det här fenomenet tycker jag dyker upp rätt ofta och oftast så är det snurriga butiker som inte är insatta som har fel. Hoppas verkligen att ett option på att beställa den dyras varianten som ligger uppe nu fast med 500 gig hårddisk, det är allt jag begär

Att dra till med ett "säkert" datum för att ta bokningar är ju inte så svårt. Till exempel tar jag upp förbokningar på iPhone 6. Jag lovar leverans före jul 2014. En 16 GB vit kostar 12 000:-.

Förbokad och klar

1
Bevaka tråden