Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kvitto från App Store

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag upptäcker till min förskräckelse att jag på väldigt länge inte fått några kvitton från App Store. Tidigare kom det på mail, men kan inte hitta något som helst för i år. Kan man på något sätt verifiera vad man köpt och när? Behöver för bokföringen

Ursprungligen av toastmaster:

Jag upptäcker till min förskräckelse att jag på väldigt länge inte fått några kvitton från App Store. Tidigare kom det på mail, men kan inte hitta något som helst för i år. Kan man på något sätt verifiera vad man köpt och när? Behöver för bokföringen

Går det inte att hitta under konto? Jag har för mig jag råkade hitta det när jag letade appar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-11-27 16:32
Ursprungligen av toastmaster:

Jag upptäcker till min förskräckelse att jag på väldigt länge inte fått några kvitton från App Store. Tidigare kom det på mail, men kan inte hitta något som helst för i år. Kan man på något sätt verifiera vad man köpt och när? Behöver för bokföringen

Du hittar alla köp under rubriken Köp på App Store.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-11-27 16:43
Ursprungligen av Gnulia:

Du hittar alla köp under rubriken Köp på App Store.

På Appstore ser du bara köp till antingen iOS eller OSX och endast aktuellt pris. I iTunes på datorn kan du se alla dina inköp med kostnad och fakturanummer
iTunes > Affär > Visa konto > Köphistorik > Visa alla

Tack

Ursprungligen av IngoX:

På Appstore ser du bara köp till antingen iOS eller OSX och endast aktuellt pris. I iTunes på datorn kan du se alla dina inköp med kostnad och fakturanummer
iTunes > Affär > Visa konto > Köphistorik > Visa alla

Tackar!
Lite knöligt att få ut dem på papper

1
Bevaka tråden