Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 5S – bättre på allt

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

För att kommentera artikelns beskrivning av Touch ID. Jag trycker på hemknappen, släpper den och håller kvar fingret. Telefonen läser av fingeravtrycket och jag kommer in i telefonen. Man behöver alltså inte släppa fingret från knappen utan håller bara kvar det efter att man tryckt. Tar en sekund, sen är jag inne!

Ursprungligen av korthoga:

För att kommentera artikelns beskrivning av Touch ID. Jag trycker på hemknappen, släpper den och håller kvar fingret. Telefonen läser av fingeravtrycket och jag kommer in i telefonen. Man behöver alltså inte släppa fingret från knappen utan håller bara kvar det efter att man tryckt. Tar en sekund, sen är jag inne!

Ja så gör jag med, står det annorlunda nånstans i artikeln?

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Ja så gör jag med, står det annorlunda nånstans i artikeln?

Nej, jag förtydligade det och finner det inte alls besvärligt att behöva trycka på knappen utan snarare smart.

Ursprungligen av korthoga:

Nej, jag förtydligade det och finner det inte alls besvärligt att behöva trycka på knappen utan snarare smart.

Nu hänger jag med, du tänker på att jag skrev att det vore bra att slippa väcka telefonen först. Det skulle ju gå ännu snabbare om man slipper väcka telefonen utan bara lägger fingret mot läsaren den där sekunden. Jag har kommit på mig själv med att försöka göra så flera gånger nämligen. Men det funkar bra som det är nu också, det håller jag med dig om.

Äntligen!

Senast redigerat 2013-11-14 09:17
  • Medlem
  • International user
  • 2013-11-12 19:25

Meh en vecka kvar

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-11-13 17:33

Ungarnas lurar (2 st 5S) ramlade in i morse, nu är de ute och fixar nya SIM-kort.

Bevaka tråden