Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag letar efter en aktiv bilhållare till iPhone 5s

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag letar och letar men kan inte hitta någon snygg och användbar aktiv bilhållare till min nya iPhone 5s.

Mina önskemål är att den skall vara i slimmad design och avsedd för fast montering, inte någon sugpropp i rutan alltså!
Alla tips tas emot med glädje!

Den enda jag hittills hittat som är tänkbar är denna: http://www.brodit.se/product.html?id=521500&p...

Dock är den inte supersnygg och priset avskräcker dessutom en del!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-11-09 17:43

Brodit är bäst, enligt mej. Det får man betala för....

  • Medlem
  • Finspång
  • 2013-11-09 21:32

Har själv modellen du länkar till fast den där man sätter dit en egen lightningkabel (den var lite billigare och hade redan extra kabel). Fungerar utan problem och jag är väldigt nöjd med min. Sen hur snygg den är kan väl diskuteras men frågan är hur mycket snyggare än hållare till telefonen blir.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-09 21:52
Ursprungligen av wurpan:

Har själv modellen du länkar till fast den där man sätter dit en egen lightningkabel (den var lite billigare och hade redan extra kabel). Fungerar utan problem och jag är väldigt nöjd med min. Sen hur snygg den är kan väl diskuteras men frågan är hur mycket snyggare än hållare till telefonen blir.

Det är då ingen aktiv hållare, vilket var det TS sökte. Om jag förstår din text rätt alltså, att man själv får ansluta Lightning-kabeln varje gång man ska ladda den i hållaren.

Varför varför har inte Brodit priser ute? Har aldrig handlat och kommer aldrig handla av någon som inte öppet visar iaf rekommenderade priser online. Vad är detta? 1996??

  • Medlem
  • Finspång
  • 2013-11-10 22:56
Ursprungligen av zinned:

Det är då ingen aktiv hållare, vilket var det TS sökte. Om jag förstår din text rätt alltså, att man själv får ansluta Lightning-kabeln varje gång man ska ladda den i hållaren.

Den är precis som den TS länkade till förutom att man själv sätter dit en kabel som sedan sitter fast i hållaren och således blir det en aktiv hållare. Kanske inte framgick av min tidigare text att kabeln faktiskt sitter kvar i hållaren

Dvs. http://brodit.se/product.html?id=514423&pn=pr...

Ang. priserna på brodits prylar brukar jag ta deras artikelnummer och söka på dustinhome som har nästan alla deras modeller. Dock listar de inte alla. Gäller även de modellanpassade byglarna till bilen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-10 23:31

Ah, då är saken en annan

Nu har jag beställt en på Dustin i alla fall, tack för era synpunkter.

Nu har ni ju löst problemet men det är faktiskt så att Brodit är företaget som tillverkar hållarna, dom säljer inte slutkund utan det gör företag som Dustin, skyddet.nu osv. Därav finns inga priser på Brodits hemsida. Jag har haft Brodit-fästen både för iPhone och iPad i mina två bilar jag ägt och har vart riktigt nöjd. Det går inte ens att jämföra mot produkter som sitter i rutan och andra liknande produkter.

1 inlägg borttaget, läs våra regler, §9, §10.2.

1
Bevaka tråden