Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tävling: Vinn biobiljetter till Jobs

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sverigepremiären för filmen Jobs är inte långt borta, den 8 november är det dags. 99mac har lagt vantarna på 20 biobiljetter till filmen och just du har chansen att vinna två stycken i den här tävlingen.

Läs hela artikeln här

Vem är skaparen av denna artikel? Kul med tävlingar, man kanske skulle ge ett försök. Dock är jag född med otur

Ursprungligen av Redaktionen:

Sverigepremiären för filmen Jobs är inte långt borta, den 8 november är det dags. 99mac har lagt vantarna på 20 biobiljetter till filmen och just du har chansen att vinna två stycken i den här tävlingen.

Läs hela artikeln här

tycker faktiskt inte denna film va någon höjdare, boken därimot. bra grejjer.

Ursprungligen av SweSG:

Vem är skaparen av denna artikel? Kul med tävlingar, man kanske skulle ge ett försök. Dock är jag född med otur

Det är förvisso flera händer som varit med och hjälpt till i skapandet av tävlingen, men du har rätt i att det saknades en byline. Fixat!

Tycker absolut att du ska vara med och tävla!

Här är min Macfamilj på bio. Har dock ingen humor, men bjuder på en bild iaf.

Edit:
Tänkte förklara mitt tänk med bilden om den känns oklar. Det är alltså en familj med två barn som är på bio. Pappa död, och mamma äpple. Sedan två småttingar som heter syster lie, och bror skalle. Bioduken är en iPad och bänkarna är en MBA. Det stora högtalarsystemet kommer från Creative.

Senast redigerat 2013-10-14 21:04
  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-10-14 23:44

Satte på min Mac lite retro-kläder

Ursprungligen av ooskar:

Satte på min Mac lite retro-kläder
http://i.imgur.com/Uc9KKnj.jpg

Haha… Riktigt sexigt! Är det klistermärken?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-10-15 00:23
Ursprungligen av SweSG:

Haha… Riktigt sexigt! Är det klistermärken?

Japp, vet dock inte var jag köpte klistermärket men bör inte vara speciellt svårt att hitta på internet.

I Biomörkret med Steve

Ursprungligen av Redaktionen:

Sverigepremiären för filmen Jobs är inte långt borta, den 8 november är det dags. 99mac har lagt vantarna på 20 biobiljetter till filmen och just du har chansen att vinna två stycken i den här tävlingen.

Läs hela artikeln här

Skulle gärna se filmen med Steve och resterna av min första Mac 128 K från 1984 med hans och andra Apple Iconers Autografer på insidan!

  • Medlem
  • Vulcan
  • 2013-10-16 22:49

Finkläderna åker på!

För en utekväll klär sig gärna MacBooken enkelt och elegant, för att framhäva sin naturliga skönhet. Men iMacen och iBooken vill inte bli lämnade hemma på en så spännande tillställning, så de har klätt sig varmt för novemberkylan.

Min mac får smita in i en Apple-bag

Får man lägga in en till bild? Iaf så kommer en bonusbild. Så här kommer jag klä mig

  • Medlem
  • Finspång
  • 2013-10-27 17:27

Får väl bidra med min biodejt! MacBook Air som klätt upp sig med finklänningen och den moderiktiga 99mac-mössan

Senast redigerat 2013-10-27 20:52

Kör på Less is More

Min Mac kör på tema "det gröna äpplets färg". När man går på finbio har man självklart på sig sin fina gröna kavaj och gröna hatt. Blir man törstig under filmen är det bra att ha med sig dryck och då givetvis i form av äppeljuice. Eftersom man inte har sett filmen förut vet man inte om den är läskig, därför är det alltid bra att ha med sig en stor grön skrämselkudde, utifall att.

EDIT: min bild-länk verkar inte funka längre, testar med denna nu:

Senast redigerat 2013-11-01 00:22

Tack för alla bidrag! Vinnarna kommer att kontaktas via pm och vinsterna skickas ut så snart det är möjligt.

Idag fick jag hem mina biobiljetter. Tack 99mac <3

1
Bevaka tråden