Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mpod Mini ett kompakt stativ för Iphone

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från Joby, tillverkaren av Gorillapod-stativen för kameror, är det senaste stativet för telefoner ett kompakt sådant som passar många olika modeller och är lätt att ta med sig.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Från Joby, tillverkaren av Gorillapod-stativen för kameror, är det senaste stativet för telefoner ett kompakt sådant som passar många olika modeller och är lätt att ta med sig.

Läs hela artikeln här

http://www.kickstarter.com/projects/113369135...

Snyggare! Pledge:ade hem två stycken! En guld (för min kommande 5s) och en Silver! Kan även användas på en iPad.

Det är också ett intressant stativ, men jag skulle inte säga att de konkurrerar med varandra. Mpod Mini handlar mer om att kunna ställa upp kameran på alla möjlig ojämna underlag eller rent av fästa på en trädgren och liknande, tack vare sina GorillaPod-ben.

Men jag skulle gärna ha EleMount också, du får gärna återkomma med en liten recension när du fått dina exemplar.

Ursprungligen av Adrian B:

Det är också ett intressant stativ, men jag skulle inte säga att de konkurrerar med varandra. Mpod Mini handlar mer om att kunna ställa upp kameran på alla möjlig ojämna underlag eller rent av fästa på en trädgren och liknande, tack vare sina GorillaPod-ben.

Men jag skulle gärna ha EleMount också, du får gärna återkomma med en liten recension när du fått dina exemplar.

Självklart är det bättre till kameran med tripod. Återkommer med en recension när jag väl får dem

1
Bevaka tråden