Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Appar som politiskt budskap

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En av de populäraste apparna i Sverige just nu är en app som driver med moderaternas partiledare Fredrik Reinfeldt genom att påstå sig kunna söva folk med hans prat. Samtidigt har den ett medvetet politiskt budskap.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

En av de populäraste apparna i Sverige just nu är en app som driver med moderaternas partiledare Fredrik Reinfeldt genom att påstå sig kunna söva folk med hans prat. Samtidigt har den ett medvetet politiskt budskap.

Läs hela artikeln här

Finns även en liknande app med Stefan Löfven som heter "En jobbigare morgon"

Spelar ingen roll vilken politiker som pratar… Man somnar av alla!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-10-16 23:10
Ursprungligen av Andreas Ferber:

Finns även en liknande app med Stefan Löfven som heter "En jobbigare morgon"

https://itunes.apple.com/se/app/en-jobbigare-...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-17 08:24

Spelar ingen roll vilken politiker som blir utvald, säger en del om dig som människa när du tycker detta är kul. Fanatisk ungdom eller liten vuxen. Förlåt för mitt morgonrant men tycker att denna typ av humor är så grund.

Nåja... Så länge som vi inte har det som i USA så...

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-10-17 09:43

Jogga med Jimmie blir nästa steg;-P

Ursprungligen av acke:

…säger en del om dig som människa när du tycker detta är kul. Fanatisk ungdom eller liten vuxen. Förlåt för mitt morgonrant men tycker att denna typ av humor är så grund.

Vad säger det om dig som människa om du dömer folk på så grunda grunder?

Nu vet inte jag om ni pratar om mitt inlägg. Isf var det skrivet med lite humor. Trist att inte man får skriva något roligt på sajten innan man bli påhoppad! Allt behöver inte vara så allvarligt hela tiden.

Ursprungligen av SweSG:

Nu vet inte jag om ni pratar om mitt inlägg. Isf var det skrivet med lite humor. Trist att inte man får skriva något roligt på sajten innan man bli påhoppad! Allt behöver inte vara så allvarligt hela tiden.

Vad jag förstår så har ingen kommenterat ditt inlägg, så du kan vara lugn.

Ursprungligen av star-affinity:

Vad jag förstår så har ingen kommenterat ditt inlägg, så du kan vara lugn.

Nja, var själv lite osäker. Drog nog taggarna lite för snabbt! Artikeln handlar ju om en skämt-app, så konstigt om mitt inlägg inte var okey. Ber om ursäkt om jag gjort någon irriterad!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-21 23:42
Ursprungligen av star-affinity:

Vad säger det om dig som människa om du dömer folk på så grunda grunder?

Att jag är en extremt god människokännare?

1
Bevaka tråden