Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utförsåkning i nya Angry Birds Go

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rovio berättar att deras nya 3D-spel Angry Birds Go lanseras den 11 december. Då kan spelare tävla i branta utförsbackar med lådbilar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2013-10-16 13:56

Är det bara jag som tänker på Nintendo och Mario? De hade också ett grymt koncept i början som genererade massor av pengar. Men ju större de blev, ju mer pengar ville de tjäna, och ju sämre blev spelen när allt gick ut på att tjäna pengar istället för att hålla fast vid ett vinnande koncept. Tänker här på Mariocart.

Ursprungligen av Dalle:

Är det bara jag som tänker på Nintendo och Mario? De hade också ett grymt koncept i början som genererade massor av pengar. Men ju större de blev, ju mer pengar ville de tjäna, och ju sämre blev spelen när allt gick ut på att tjäna pengar istället för att hålla fast vid ett vinnande koncept. Tänker här på Mariocart.

Det finns säkert massor av paralleller här. Men vet inte om jag håller med om att Mario blivit sämre med tiden. Gillar också de nya spelen och Mario Kart är en favorit.

Senast redigerat 2013-10-16 18:38
1
Bevaka tråden