Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere i alla länder

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Apple har stängt sin nätbutik i samtliga länder vilket kan betyda nya produkter, men också att de utför planerat underhåll på sin webbplats.

Läs hela artikeln här

Detta är olidligt eftersom jag då inte kan kolla status på min beställda iPhone 5s en gång i halvtimmen. Den har stått som "Processing order - Delivery October" sen jag beställde den 23 september. Alla 376 gångerna jag kollat. Och nu har jag försökt kolla 4 ggr idag och det gåååår inte! Böööööl!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-09 10:32

Jag tycker detta är ganska löjligt och har blivit mer av en happening, det finns inga andra bolag som stänger ned sin website för att uppdater

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-10-09 10:57

Jag tycker det är mer löjligt av oss som sitter och kollar om den är nere eller uppe, och skriver om det

Uppe nu.

Hittar inget nytt.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2013-10-09 11:03

Nej kan inte heller se nåt. Att kunna förboka 5s var nog en longshot.

Skulle kanske kunna vara att man nu kan beställa iPad med Retina-skärm med 128GB lagring...

Japp. Uppe igen. Och fortfarande "October" som leveranstid på min telefon. Suuuuuuuuck.

Fel tid på dygnet, avbrott 12-14 svensk tid brukar vara troligare för nyheter.

Ursprungligen av FreddeB:

Jag tycker detta är ganska löjligt och har blivit mer av en happening, det finns inga andra bolag som stänger ned sin website för att uppdater

Det sägs att det fram till nyligen faktiskt var en teknisk detaljer, eventuellt någonting med WebObjects eller för att rensa cache hos Akamai eller liknande, men att Apple jobbat hårt på att lösa det tekniska och slippa avbrotten, om de inte vill ha dem för sakens skull. Om det är sant eller inte vet jag inte.

Ursprungligen av Titleist:

Skulle kanske kunna vara att man nu kan beställa iPad med Retina-skärm med 128GB lagring...

Skarpa ögon!

Tillägg: Det var inte nytt ändå. Vi skrev om det tidigare i januari.

Ursprungligen av Titleist:

Skulle kanske kunna vara att man nu kan beställa iPad med Retina-skärm med 128GB lagring...

Det har väl gått sedan i januari?

  • Medlem
  • International user
  • 2013-10-09 15:15

Det nya är väl att vi har fått spikade datum på våg två för iPhone 5S/C

1
Bevaka tråden