Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere (2013-09-19 22:03)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har Apple Store plötsligt gått ner och de uppdaterar något. Kan vi få se datum för förhandsbokning av iPhone i Sverige?

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-19 22:14
Ursprungligen av maskh:

Nu har Apple Store plötsligt gått ner och de uppdaterar något. Kan vi få se datum för förhandsbokning av iPhone i Sverige?

Nej, men 5S släpps snart.

Ursprungligen av zappee:

Nej, men 5S släpps snart.

Ja, 5S är väl iPhone, som jag nämnde i huvudinlägget?

Det lär ju öppnas för förhandsbokning även i Sverige innan den släpps.

Tror inte vi får datum redan, det handlar nog bara, precis som zappee säger, om att den tas ner överallt inför säljstart av nya iPhone.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-19 22:25
Ursprungligen av maskh:

Ja, 5S är väl iPhone, som jag nämnde i huvudinlägget?

Det lär ju öppnas för förhandsbokning även i Sverige innan den släpps.

Syftade mer på att de förbereder för släppet av 5S inatt och inte förhandsbokning i Sverige.

Dock är storen bara nere i vissa länder, så det är nog något annat på g.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-19 22:32

Vilken sida var det som listade alla länder, där man kunde se vilka som är nere/uppe?

http://istheapplestoredown.com/

Just nu nere i hela Europa, men uppe i resten av världen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-19 23:46

Nånstans så känns det ändå som att det har något med 5C/5S att göra, t ex fler "demosidor" eller liknande. Releasedatum är ju heller inte en avlägsen tanke...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-19 23:49

Allt om iPhone 5s och 5c stod väl på engelska förut, så de översätter väl till våra lokala språk nu. Inför släppet till de utvalda länderna imorgon.

Ursprungligen av kenjon:

Allt om iPhone 5s och 5c stod väl på engelska förut, så de översätter väl till våra lokala språk nu. Inför släppet till de utvalda länderna imorgon.

Det där tycker jag Apple ska ha fixat från dag 1, det är bara ren och skär lathet i mina ögon.

Men det har varit oroväckande tyst om eventuella datum för Sverige....

Eller så är den stängd till klockan 9 svensk tid (dvs 00.01 i Cupertino) då on-line försäljningen börjar.

Men jag tar inga risker. Jag väntar till 01.01 för att var säker på att Apple Store UK inte öppnar då:)

Ursprungligen av maskh:

Nu har Apple Store plötsligt gått ner och de uppdaterar något. Kan vi få se datum för förhandsbokning av iPhone i Sverige?

Uk uppe

7-10 dagar iPhone 5s
1-3 dagar iPhone 5c

Små lager på 5s verkar stämma

Kommer inte in på uk..

Ursprungligen av westerlu77:

Kommer inte in på uk..

Funkar klockrent här iaf

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-20 01:09
Ursprungligen av BlackSmp:

Eller så är den stängd till klockan 9 svensk tid (dvs 00.01 i Cupertino) då on-line försäljningen börjar.

Men jag tar inga risker. Jag väntar till 01.01 för att var säker på att Apple Store UK inte öppnar då:)

Har du beställt än?

För övrigt kan jag inte se något nytt i svenska shoppen.

Jag kom in. Men hur snart vet man om det funkar?

1
Bevaka tråden