Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny OS X-beta innehåller uppdaterad version av Itunes med ny app-organiserare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny version av OS X Mavericks har släppts till utvecklare som innehåller en uppdaterad version av Itunes 11.1. De nya IOS 7-ikonerna finns med tillsammans med en ny app-organiserare.

Läs hela artikeln här

Den tredje bilden i bildspelet dyker inte upp för mig i Chrome.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-17 12:15

Inte för mej med Safari heller.

iOS 7 kräver väl iTunes 11.1, så den nya iTunes-versionen bör ju släppas även för Mountain Lion idag eller imorgon, inför släppet av iOS 7.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2013-09-17 12:23
Ursprungligen av barbapappa_86:

Den tredje bilden i bildspelet dyker inte upp för mig i Chrome.

Ursprungligen av kenjon:

Inte för mej med Safari heller.

Enligt källkoden finns det bara länk till två bilder, varav den tredje inte innehåller någon länk till någon bild. Antagligen något fel vid publiceringen.

Tack för att ni säger till. Vill bara påminna om att det underlättar för oss på redaktionen om ni använder funktionen för att rätta artiklar istället, då får vi mejl/notiser och kan gå in och i det här fallet ta bort en överflödig bildspelstagg. Radbrytningar ställer ibland till det på det här viset vilket så klart borde upptäckts tidigare så ni inte blev lurade att tro att det saknades en bild

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-17 21:04

Länken med Rätta artikel låg för långt ner, jag har aldrig sett den förut. Jag skrollar bara ner såpass att jag kan läsa hela artikeln, sedan kommer det ett blått fält med text. Hade det varit en knapp kanske jag hade reagerat...

Ursprungligen av kenjon:

Länken med Rätta artikel låg för långt ner, jag har aldrig sett den förut. Jag skrollar bara ner såpass att jag kan läsa hela artikeln, sedan kommer det ett blått fält med text. Hade det varit en knapp kanske jag hade reagerat...

En bra poäng vi får ta till oss till framtida uppdateringar av designen.

Ping @biberu

1
Bevaka tråden