Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bjuder in till event 10 september

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Flera medier rapporterar nu att de har fått inbjudningar till Apples högkvarter i Cupertino, USA den 10 september. "This should brighten everyone's day" är budskapet denna gång.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-05 21:06

Fråga mig inte varför men jag har lagt undan en bra slant inför detta event. Jag behöver f-n professionell hjälp...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-05 21:47

Min sambo är KBT-terapeut…
Fast inte hjälper det mej...

Ursprungligen av FreddeB:

Fråga mig inte varför men jag har lagt undan en bra slant inför detta event. Jag behöver f-n professionell hjälp...

Jag har också reserverat pengar i höstbudgeten för nya iPhone och eventuellt en ny iPad. Har till och med avhållit mig från att nöjesköpa andra mobiler bara för att testa andra OS.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-06 21:50
Ursprungligen av pmarriott:

Jag har också reserverat pengar i höstbudgeten för nya iPhone och eventuellt en ny iPad. Har till och med avhållit mig från att nöjesköpa andra mobiler bara för att testa andra OS.

Kommer inga nya iPads dock.

Ursprungligen av zappee:

Kommer inga nya iPads dock.

Nej, det verkar inte så. Iaf inte den 10:e. Men hoppas på en ny iPad senare i år.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-11 21:11

Så här dagen efter eventet ligger alla pengar säkert i lådan... Det där var minsann ingenting att droppa € på

  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-13 21:06

Mina pengar ligger då inte säkra i någon låda!
Blir en 5S!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2013-09-14 07:03

Samma här. Blir en 5s. Önskar bara att jag hade haft en inkomst så jag kunnat ge dottern en 5c. Nu får hon vara nöjd med att gå från 4 till 4s.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-14 11:23
Ursprungligen av MatsOlov:

Samma här. Blir en 5s. Önskar bara att jag hade haft en inkomst så jag kunnat ge dottern en 5c. Nu får hon vara nöjd med att gå från 4 till 4s.

Det är väl verkligen bra att telefonerna används och inte bara skrotas?
Min 3GS gick från mig till frugan och nu landat hos svärfar,där kan man snacka om valuta för pengarna.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-14 12:06
Ursprungligen av lappen71:

Det är väl verkligen bra att telefonerna används och inte bara skrotas?
Min 3GS gick från mig till frugan och nu landat hos svärfar,där kan man snacka om valuta för pengarna.

Exakt, bra där

Allt snack om att man ska inte uppdatera från t ex iPhone 5 till 5S för man ska inte bidra till onödig konsumption är BS när man hantera det så här där andra får "ärva".

1
Bevaka tråden