Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RSS-läsaren Reeder släppt i version 2 för IOS

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den populära RSS-läsaren Reeder är tillbaka i en universal version för både Iphone och Ipad.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-09-12 11:06

Nu kunde jag äntligen slänga ut Newsify till fördel för Reeder!

Gjorde jag med idag. Får se hur den känns senare ikväll när mina RSS-strömmar är mer aktiva.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2013-09-12 11:25

Äntligen, som jag har saknat Reeder sen Google pensionerade "Google Reader" tjänsten. Feedly är ok, men känns tramsig i brist på bättre ord. Måste prova denna på paddan ikväll.

Jag använder fortfarande tjänsten Feedly, men appen var ingen höjdare. Newsify var mycket bättre.

Har heller inte riktigt fastnat för Feedly-appen. Får nog bli ett köp det här.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-09-12 11:42

Feedlys app tyckte jag var hemsk på iOS. På Min Mac använder jag dock deras webbtjänst som jag gjort till ett eget program med hjälp av Fluid. Även detta i väntan på Reeder till OS X.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-09-12 12:44

Tycker det är dåligt att de inte uppdaterar befintlig app.
Kommer inte köpa den igen, feedly duger utmärkt.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2013-09-12 13:19
Ursprungligen av Json_81:

Tycker det är dåligt att de inte uppdaterar befintlig app.
Kommer inte köpa den igen, feedly duger utmärkt.

Reeder är/var en av de appar som jag använder mest. Så 38kr igen känns inte som någon större utgift med tanke på vad man får.
Det var ju tydligen rätt mycket jobb att bygga om den för att passa för de "nya tjänsterna". Hade det varit enkelt så hade det nog kommit som en uppdatering av version 1.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-09-12 17:30
Ursprungligen av chrme109:

Reeder är/var en av de appar som jag använder mest. Så 38kr igen känns inte som någon större utgift med tanke på vad man får.
Det var ju tydligen rätt mycket jobb att bygga om den för att passa för de "nya tjänsterna". Hade det varit enkelt så hade det nog kommit som en uppdatering av version 1.

Tvivlar på att det är särskilt mycket jobb eftersom det gjorde till iphone-appen.
Nej, 38kr är inte så farligt, men jag ogillar starkt "Vi har byggt en app som inte fungerar längre, vill ni ha den fungerande får ni köpa den igen".

Jag kanske tänker om så småningom om, men just nu nöjer jag mig med feedly.

1
Bevaka tråden