Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spam i iCal

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På något sätt har en inbjudan till att ‘tjäna miljoner dollars’ kommit in i en av mina iCal almanackor. Jag påminner att det skett en gång förut. Jag undra bara HUR kommer dom dit samt hur kan en stoppa detta ofog? Det räcker med alla pengar jag kan tjäna på dem som menar att jag är en "Dear Beneficiary".

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-09-02 08:23

Om du till vänster (där du ser dina olika kalendrar) högerklickar på kalendern så kan du radera den. Om du inte ser dina kalendrar till vänster, så klickar du på knappen högst upp till vänster som det står kalendrar på.

Hur du börjar prenumerera på kalendrar utan att göra ett val om det vet jag dock inte.

Ursprungligen av andas:

Om du till vänster (där du ser dina olika kalendrar) högerklickar på kalendern så kan du radera den. Om du inte ser dina kalendrar till vänster, så klickar du på knappen högst upp till vänster som det står kalendrar på.

Hur du börjar prenumerera på kalendrar utan att göra ett val om det vet jag dock inte.

Jag hittade ‘felet’ i Preferenser. Där finns en funktion Automatisk import av invitationer via Mail. Den var tydligen förkryssad som Default. Rena MS om jag får säga det själv. Jag har fixat det nu.

1
Bevaka tråden