Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag längtar till...

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något speciellt, inte nödvändigtvis Apple-relaterat, du längtar till o som du vill få ur dig för att skryta eller tipsa eller annat...

Skriv det här

Jag börjar;

17 september längtar jag till för då släpps GTA V. Jag har förbeställt Special Edition hos Gamestop o jag kommer hämta ut den på nattsläppet...

I samma veva sätter danskurserna igång igen också. Mer dans, sköna damer o nya vänner - tjohej

Jag längtar till fredag!

Ursprungligen av SweSG:

Jag längtar till fredag!

bara för att det är fredag eller för...?

Nja, helg är ju alltid skönt. Dock längtar jag till den 10e sep också. Se Vad Apple kommer med.

Jag längtar till skolan börjar. Sista terminen nu. Fyra och en halv månader av köttiga tentor.

..pensionen om 26 år.

Ursprungligen av pmarriott:

..pensionen om 26 år.

antar att jag har mig själv att skylla som inte sätter upp tydligare "regler" men om vi ändå ska se in i framtiden...

jag längtar tills jag får ett jobb eller på annat vis får en ordnad ekonomi så jag slipper hålla på att räkna ut månads- och årsförbrukning med jämna mellanrum,

Jag längtar, fortfarande samt om och igen, till jag kan flytta till en annan lägenhet med mer utrymme och balkong,

Jag längtar...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-08-27 19:18
Ursprungligen av pmarriott:

..pensionen om 26 år.

Om 26 år har du antagligen 10 år kvar till pensionen..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-08-28 13:01

Sommaren.

Just nu längtar jag til den 22 eller 23 September. Då åker jag till Riga för att praktisera i fem månader!

Vernissaget på den utställning som jag är med i, den 7:e september! Mest för att, då är mitt arbete klart och den kan turnera runt och jobba för mig. <3 Sedan längtar jag efter att få laga riktig höstmat nu när det blir kallare ute. Rotgrönsaker ftw!

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-08-29 08:52
Ursprungligen av Manglobe:

Vernissaget på den utställning som jag är med i, den 7:e september! Mest för att, då är mitt arbete klart och den kan turnera runt och jobba för mig. <3 Sedan längtar jag efter att få laga riktig höstmat nu när det blir kallare ute. Rotgrönsaker ftw!

Och soppor...

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-08-29 08:53

Jag längtar tills att jag får min PS4. 3:an är paj och nu har jag inget att spela på. Får se om jag får den den 29/11 eller om jag får vänta lite längre på min tur.

Ursprungligen av andas:

Jag längtar tills att jag får min PS4. 3:an är paj och nu har jag inget att spela på. Får se om jag får den den 29/11 eller om jag får vänta lite längre på min tur.

återkom gärna med intryck

1
Bevaka tråden