Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlursadaptern The Pogo fungerar likt Apples Magsafe

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att hörlurskontakten går sönder eller börjar glappa är inte helt ovanligt. Hörlursadaptern The Pogo vill råda bot på problemen med hjälp av magneter.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-08-27 17:56

Inget för mig då hörlurarna har räddat telefonen ett antal gånger från säker död när jag tappat den.

För mig är det tvärtom, många gånger jag legat i sängen och lyssnat på musik och fastnat i kabeljäveln

  • Medlem
  • 2013-08-27 18:51

Inget för mig, använder bara trådlösa lurar. Men säkert en bra produkt.

Ursprungligen av Dalle:

Inget för mig, använder bara trådlösa lurar. Men säkert en bra produkt.

Hur är ljudet via sådana? Kommer man upp i samma kvalitet för rimliga pengar? Har funderat att skaffa ett par.

Hörlurarna fungerar lite som telefonens livlina för mig så det hade inte fungerat. Sedan kommer väl telefonen eller datorn fortfarande tro att det sitter lurar i och därför använda hörlursinställningar och då blir det väll bara en sämre lösning.

  • Medlem
  • 2013-08-27 20:49
Ursprungligen av SweSG:

Hur är ljudet via sådana? Kommer man upp i samma kvalitet för rimliga pengar? Har funderat att skaffa ett par.

Jag har ett par Harman Kardon BT som är riktigt bra, och med en batteritid på runt 3 fulla arbetsdagar. Kan rekommenderas, pris runt 3000:-. Annars har jag ett par Plantronics BackbeatGO för stunder du man rör sig bland folk. Långt ifrån något superljud, och kass batteritid, max 4 timmar.

Ursprungligen av Dalle:

Inget för mig, använder bara trådlösa lurar. Men säkert en bra produkt.

Jag ska köpa ett par såna så fort man har tagit fram ett par som aldrig behöver laddas. För även om det är ett helvete att trassla upp headsetet ibland så kan man åtminstone använda det efteråt. När man däremot glömt ladda det trådlösa är det tämligen kört.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-29 09:21

Kanske en dum fråga. Men om man vill använda telefonens högtalare som ljudkälla, måste man dra ur adaptern då? Någon som vet?
Samma problem på datorn, jag hatar att behöva dra ur hörlurssladden varje gång jag ska spela upp något i datorhögtalarna.

Ursprungligen av Genberg:

Kanske en dum fråga. Men om man vill använda telefonens högtalare som ljudkälla, måste man dra ur adaptern då? Någon som vet?
Samma problem på datorn, jag hatar att behöva dra ur hörlurssladden varje gång jag ska spela upp något i datorhögtalarna.

Så lär det vara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-29 09:33
Ursprungligen av keptang:

Så lär det vara.

Synd. Hade det problemet lösts hade jag köpt den, 100% säkert.

1
Bevaka tråden