Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inbytesprogram för Iphone på gång

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I september planerar Apple att starta ett inbytesprogram för Iphone i sina butiker. Kunder som äger äldre versioner av telefonen ska kunna byta in den mot en nyare till ett lägre pris.

Läs hela artikeln här

Hoppas hoppas!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-27 11:49
Ursprungligen av Redaktionen:

I september planerar Apple att starta ett inbytesprogram för Iphone i sina butiker. Kunder som äger äldre versioner av telefonen ska kunna byta in den mot en nyare till ett lägre pris.

Läs hela artikeln här

Hoppas bara Apple värnar om deras ÅF och inte bara deras egna butiker. Det är en puck Apple varit sådär på om man ser till uttalanden från flera håll.

Ursprungligen av Erik.dv:

Hoppas bara Apple värnar om deras ÅF och inte bara deras egna butiker. Det är en puck Apple varit sådär på om man ser till uttalanden från flera håll.

Jag tycker det verkar som att de sätter sina egna butiker i absolut främsta ledet hur vi än vrider å vänder på det. Tror inte vi ska vara allt för hoppfulla om att det är på gång att ändras. Det har blivit lite färre ÅF-butiker sedan Apple öppnade eget och det måste vara nära nog omöjligt att konkurrera. Servicen man får hos Apple är ju rätt galen egentligen. Bytta min trasiga telefon i Täby på 5 minuter och det hade tagit flera dagar hos en ÅF.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-08-27 13:47

Vore perfekt.
Eftersom alla operatörer snålat in på datan vill jag inte byta abonnemang så nästa telefon får bli kontantköp.

1
Bevaka tråden