Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google uppdaterar Youtube-appen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Youtube för IOS når upp till version 2.0. Den största nyheten är att användarna kan se på ett klipp i ena hörnet av skärmen samtidigt som de letar efter nya.

Läs hela artikeln här

Cute-kitty-vision 2.0

Ursprungligen av Mymac4ever:

Cute-kitty-vision 2.0

Kunde inte låta bli, gillar Maru

Men fortfarande inget val för kvalitet på klippen.. :/

När ska jag få välja onödigt hög kvalitet, och sedan buffra klippet så jag kan se hela utan att få en bild som ser ut som att titta på en textur från Minecraft.. :|

Ursprungligen av rosen888:

Men fortfarande inget val för kvalitet på klippen.. :/

När ska jag få välja onödigt hög kvalitet, och sedan buffra klippet så jag kan se hela utan att få en bild som ser ut som att titta på en textur från Minecraft.. :|

Använder du 3G eller wifi på eget nät?

Det var nån som kommenterade en urgammal tråd på samma ämne. Vad jag skrev där var att jag tror att uppkopplingen automatiskt bestämmer kvalitén. Ser jag Youtube på min iPad när jag amvänder 3G så får jag den hyperpixliga grafiken du liknar vid Minecraft. Kör jag å andra sidan över mitt eget wifi så är det "smooth as lard"

Tycker nästan den har blivit bra nu ju! Saknar dock den från Apple :*(

Ursprungligen av Mymac4ever:

Använder du 3G eller wifi på eget nät?

Det var nån som kommenterade en urgammal tråd på samma ämne. Vad jag skrev där var att jag tror att uppkopplingen automatiskt bestämmer kvalitén. Ser jag Youtube på min iPad när jag amvänder 3G så får jag den hyperpixliga grafiken du liknar vid Minecraft. Kör jag å andra sidan över mitt eget wifi så är det "smooth as lard"

Endast WiFi hemma med Telia 100/100 uppkoppling, och vad jag kunnat luska fram så finns det fler som har "problem" med youtube (appen och webben) om man har Telia som bredband.

Vad jag menar är att om jag nu hade använt mig utav ett 56k-modem så borde jag väl kunna välja om jag vill vänta och buffra upp klippen till dess att jag kan se det i hög kvalitét!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2013-11-25 12:28

Det går att modifiera Youtube-appens preference-fil i backupen inne i iTunes. Då kan man slå på HD över 3G. Har dock inte provat det själv. Ska ha fungerat sedan hösten 2011. Och du behöver inte ens jailbreak:a...

1
Bevaka tråden