Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OS X 10.9 - Fläktarna har äntligen tystnat!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Körde in 10.9 härom veckan på min 13" MBP Late 2011. Den har 16 GB RAM och en Inte core i7. Med 10.8 drog fläktarna igång titt som tätt, men nu måste jag säga att jag inte hört av dem på flera dagar. Det är vansinnigt trevligt. Min 1 generation äldre 13" MBP var mycket tystare och det har stört mig en hel del att fläktarna varit så aktiva på den här.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-08-21 14:18

Låter lovande.

WoW !
ångrar ofta att jag installerade Bergslejonet på min MBP
tempen vid slösurf steg från 40 grader till 54 vilket innebär att jag blir galet varm om benet när jag ligger i soffan och surfar

Ursprungligen av disktant:

WoW !
ångrar ofta att jag installerade Bergslejonet på min MBP
tempen vid slösurf steg från 40 grader till 54 vilket innebär att jag blir galet varm om benet när jag ligger i soffan och surfar

Och då är ändå ML ljusår bättre än Lion på den fronten.

Ursprungligen av pmarriott:

Körde in 10.9 härom veckan på min 13" MBP Late 2011. Den har 16 GB RAM och en Inte core i7. Med 10.8 drog fläktarna igång titt som tätt, men nu måste jag säga att jag inte hört av dem på flera dagar. Det är vansinnigt trevligt. Min 1 generation äldre 13" MBP var mycket tystare och det har stört mig en hel del att fläktarna varit så aktiva på den här.

Stort + på detta! hoppas även att det kan tysta min rMBP för den varvar fläktarna på vid netflix och youtube!

Shit vill ha maverick nu! Verkar ha riktigt fina funktioner, speciellt med alla strömspararfunktioner som även leder till lägre temps ofc.

Ursprungligen av pmarriott:

Och då är ändå ML ljusår bättre än Lion på den fronten.

Nop, det var från Lion jag gick och fick problem

Ursprungligen av disktant:

Nop, det var från Lion jag gick och fick problem

Då är det nog något fel som är trasigt. IMHO är Lion Apples "cluster fuck" när det gäller OS X de senaste 5 åren.

1
Bevaka tråden