Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Guldfärgad Iphone 5S lanseras med 128 GB"

Tråden skapades och har fått 52 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ska man tro på ryktena kommer nästa Iphone-modell också att erbjudas i en guldfärg förutom svart och vitt med upp till 128 GB lagringsutrymme.

Läs hela artikeln här

Hualigen.

  • Medlem
  • ?
  • 2013-08-16 13:31

?Precis dessa färger ska det vara. Guld med svart front.

Enda tillfället när det är ok med en guldfärgad telefon är när den faktiskt är gjord av guld och kostar närmare en halv miljon. Då givetvis med de rätta accessoarerna, dvs ett flertal bilar som kostar minst 1 miljon stycket, 120 sovrum fördelat på 7 fastigheter på minst 4 kontinenter, minst 1 helägt jetplan med högst 3 år på nacken, samt kontanta medel i storleksordningen 9-siffrigt (dollar eller euro) och inga skulder. I alla andra lägen ska en iPhone vara svart.

Ursprungligen av pmarriott:

Enda tillfället när det är ok med en guldfärgad telefon är när den faktiskt är gjord av guld och kostar närmare en halv miljon. Då givetvis med de rätta accessoarerna, dvs ett flertal bilar som kostar minst 1 miljon stycket, 120 sovrum fördelat på 7 fastigheter på minst 4 kontinenter, minst 1 helägt jetplan med högst 3 år på nacken, samt kontanta medel i storleksordningen 9-siffrigt (dollar eller euro) och inga skulder. I alla andra lägen ska en iPhone vara svart.

Nej vit. @lapster säger att det är för tjejer så jag får inte ha nått annat

  • Medlem
  • ?
  • 2013-08-16 14:01

?Med Apples envishet med sina vita fronter måste man köpa en svart enhet och en med den färgen som önskas och sedan skifta fronterna.

>_< Doh!

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nej vit. @lapster säger att det är för tjejer så jag får inte ha nått annat

Jag vill ha den matta alu-baksidan och svart framsida

Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag vill ha den matta alu-baksidan och svart framsida

Typ som den här bilden, fast svart uppe och nere

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-16 16:14

Nu har jag ju bara sett bilden men det där var inte snyggt, haha, usch!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-08-16 16:27

Guld nej, 128GB ja.
Om det är sant, undrar om 128GB kommer kosta en mindre förmögenhet eller ta över 64GB's pris?

Och om 1GB RAM är sant (vilket låter väldigt troligt), varför måste apple alltid snåla med RAM, 1GB är vad som borde suttit i 4S.
Nog för att iOS nyttjar minne bättre än android, men där börjar ju bli standard med 2GB och röra sig ännu högre.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-08-16 16:46

Kanske för den ryska marknaden?

Ursprungligen av mattiL:

Kanske för den ryska marknaden?

då räcker det nog inte med ett stänk färg

Ursprungligen av mattiL:

Kanske för den ryska marknaden?

Borde man inte göra en regnbågsfärgad för den ryska marknaden

Ursprungligen av Json_81:

Guld nej, 128GB ja.
Om det är sant, undrar om 128GB kommer kosta en mindre förmögenhet eller ta över 64GB's pris?

Och om 1GB RAM är sant (vilket låter väldigt troligt), varför måste apple alltid snåla med RAM, 1GB är vad som borde suttit i 4S.
Nog för att iOS nyttjar minne bättre än android, men där börjar ju bli standard med 2GB och röra sig ännu högre.

Jag har ingen aning om 2 GB RAM tar (tog) mer utrymme än 1 men det kanske inte fanns fysiskt utrymme för att få ihop allt i den storlek som man vill ha på telefonen?

Produktdesign är en fråga om avvägningar mellan olika egenskaper som ofta är motstridiga

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-08-16 18:28
Ursprungligen av BlackSmp:

Borde man inte göra en regnbågsfärgad för den ryska marknaden

Jag tror inte Stora Björn tillåter sådana...

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-08-16 20:40

Guldfärgad = :| Eeeh.. jaha.

128 MB = Nu snackar vi intressanta nyheter.

  • Medlem
  • 2013-08-16 22:17
Ursprungligen av filuren:

Guldfärgad = :| Eeeh.. jaha.

128 MB = Nu snackar vi intressanta nyheter.

128MB? Känns lite MP3-spelare år 1999...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-08-17 09:30

Det fåår inte vara sant. Det är fruktansvärt osmakligt.

  • Medlem
  • ?
  • 2013-08-17 10:39

?Intressanta reaktioner på en liten aluminiumbit som kanske blir gul-eloxerad som komplement till tidigare silver och svart.

Ursprungligen av Redaktionen:

Ska man tro på ryktena kommer nästa Iphone-modell också att erbjudas i en guldfärg förutom svart och vitt med upp till 128 GB lagringsutrymme.

Inte guldfärg; det kommer vara äkta guld.

Guldfärg är ju otroligt fult, skulle dom verkligen släppa en sådan och dessutom med blå logga ?
känns mer som en ytbehandling för att få någon annan färg att fästa ?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-08-17 14:33
Ursprungligen av Dalle:

128MB? Känns lite MP3-spelare år 1999...

Haha, jo. Fel av mig.

  • Medlem
  • 2013-08-17 18:04

Fanns det inte någon iPod tidigare i specialversion som var just svart/guld på fram/baksidan? Eller minns jag helt fel?

Ursprungligen av Dalle:

Fanns det inte någon iPod tidigare i specialversion som var just svart/guld på fram/baksidan? Eller minns jag helt fel?

iPod mini fanns guldfärgad, men togs ur sortimentet tidigare än övriga färger har jag för mig.

edit: http://www.amazon.com/Apple-iPod-M9437LL-Disc...
http://www.ilounge.com/index.php/articles/com...

Citat:

Discontinued iPods: Apple simultaneously discontinued two 40-Gigabyte iPods, a black-and-white model ($399) and a color iPod photo ($499), as well as an unpopular gold-colored iPod mini, leaving only four color options for that device.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-08-18 21:22
Ursprungligen av Json_81:

Guld nej, 128GB ja.
Om det är sant, undrar om 128GB kommer kosta en mindre förmögenhet eller ta över 64GB's pris?

Och om 1GB RAM är sant (vilket låter väldigt troligt), varför måste apple alltid snåla med RAM, 1GB är vad som borde suttit i 4S.
Nog för att iOS nyttjar minne bättre än android, men där börjar ju bli standard med 2GB och röra sig ännu högre.

Givetvis kommer den kosta lika mkt som 64gb idag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-08-19 11:30

Ja vad ska man säga... Över Steve Jobs döda kropp tyvärr. :/

Ursprungligen av Kajan:

Ja vad ska man säga... Över Steve Jobs döda kropp tyvärr. :/

Hur vet du det?

Bevaka tråden