Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #39: Apple-event, rykten och prislappar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om dryga tre veckor får vi äntligen veta mer om nästa Iphone och IOS 7 borde vara redo att släppas. Vi summerar ryktena kring Iphone och Ipad, och funderar också på vad nästa Mac Pro kan tänkas kosta.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-18 16:54

Ett par kommentarer gällande MacPro så kan Apple säkert hålla en prislapp från 20-25 000 kr. Det finns bra ingångs Xeon-processorer från ca 700 dollar (6-core). Men visst, de häftiga 6, 8, 10 och 12-core enheterna är dyra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-18 17:03

Även ett tips där är likt tidigare att bjuda in folk som jobbar med Appleprodukter till vardags. "OSX och iOS i vardagen" eller liknande.

Ursprungligen av Erik.dv:

Även ett tips där är likt tidigare att bjuda in folk som jobbar med Appleprodukter till vardags. "OSX och iOS i vardagen" eller liknande.

Jo gärna det, men vilka personer, hur hittar vi dem? Det som är vårt problem.

Tillägg: Så vi tar så klart gärna emot förslag och letar vidare på vårt håll också. Vore väldigt kul att kunna få in några gäster i framtida avsnitt.

Senast redigerat 2013-08-19 11:07

*Sidospåret utflyttat till feedback*

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-19 13:41

Jag vill inte bjuda in mig själv men som exempel är vi ett litet post-produktionsbolag som jobbar med efterberarbetning av rörlig media och är helt Mac-baserade. Mycket av det vi gör kanske är saker man skulle vilja se som rörlig bild och inte bara ljud dock.

Intervjua välkända 99mac-personer! Jag skulle mer än gärna höra intervjuer med medlemmar som Erik.dv, acke, Jesper Ohlsson, BlackSmp och flera andra som hängt med länge. Det kvittar om de jobbar med Mac eller inte, det skulle vara intressant att höra om deras relation till Apple, vad 99mac betyder för dem etc. Få en röst till avataren.

1
Bevaka tråden