Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen Xbox till jul

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om det var någon som hade förhandsbokat och hoppats få den nya Xboxen till jul så blir det till att vänta, Microsoft har plockat bort sverige från den första lanseringsvågen. Istället ska de återförsäljare som har hanterat förhandsbokningarna kompensera med ett extra spel; lär väl bli en icke valbar titel som finns i många osålda exemplar. Fantastiskt.

http://www.sweclockers.com/nyhet/17428-xbox-o...

Bra det, ingen har väl planer att köpa en Xbox One när det kommer en PS4?

@keptang: Du menar att always-online drm och krav på kinect inte har varit attraktiva features? Själv ska jag nog invänta en senare generations PS4 den här gången, inga lanseringstitlar som tilltalar mig för endera system, och det vore trevligt med en slim istället för de första åbäkena.

Mer allvarligt menat så finns det nog en del som har förhandsbokat med avsikten att ge bort som julklapp. Känns sådär lagom roligt att upptäcka i december om inte alla återförsäljare kontaktar sina kunder själva.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-15 15:26

MS har förvisso gjort en 180 på allt som kunder störde sig på verkar det som. Ja, förutom att man levererar en sämre presterande hårdvara till högre pris än Sony…

Ursprungligen av Erik.dv:

MS har förvisso gjort en 180 på allt som kunder störde sig på verkar det som. Ja, förutom att man levererar en sämre presterande hårdvara till högre pris än Sony…

Frågan är om man kan lita på att de inte ändrar sig om vissa av de här sakerna igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-15 19:54

Rykten säger en XBONE light utan Kinect till PS4-pris.

Ursprungligen av Erik.dv:

Rykten säger en XBONE light utan Kinect till PS4-pris.

Senare i vår ja...

Nu ska ja så klart köpa en ps4:a men känns som alla som bokat en Xbone kan spela GTA V fram tills den kommer i Sverige och inte missa så mycket.

( Hypen för Battlefield 4 på Ps4;an håller på att förgöra mig)

Playstation 4 kommer 29e november, så ingen behöver bry sig om Xbox One som inte ens har ett lanseringsdatum någonstans i världen än.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-20 22:29
Ursprungligen av keptang:

Playstation 4 kommer 29e november, så ingen behöver bry sig om Xbox One som inte ens har ett lanseringsdatum någonstans i världen än.

Till synes har Sony verkligen gjort sin hemläxa. Det enda som saknas är PS3-kompabilitet.

Min enhet är beställd sedan jag vann någon tävling på en mindre nordisk Mac-site...

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-08-21 13:23

Jag blev väldigt sugen på att beställa en PS4 idag då min PS3 har gått "the yellow light of death" till mötes. Någon som sett ett pris på den som är trovärdigt?

Ursprungligen av andas:

Jag blev väldigt sugen på att beställa en PS4 idag då min PS3 har gått "the yellow light of death" till mötes. Någon som sett ett pris på den som är trovärdigt?

3889/3890 är det officiella priset som också finns hos alla stora handlare.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstati... t.ex.

Även jag kommer köpa en PS4a. Dock väntar jag något år innan köp.

1
Bevaka tråden