Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa generation 15-tums Macbook Pro dyker upp i prestandatester

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Apples kommande generationer av Macbook Pro har dykt upp i prestandatester på nätet. Senaste testet är med en 15-tums Macbook Pro utrustad med Haswell-processor och 16 GB internt minne.

Läs hela artikeln här

Snålt att bara köra 32-bitsversionen av Geekbench.

Hur mycket får man ut av att jämföra benchmarks mellan Mountain Lion och Mavericks, 32 mot 64 bit? Resultatet kanske inte säger så mycket om vi inte har samma mjukvara på bägge.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-07-10 11:48

Ny burk utan att öka prestanda, helt fel i min bok. (och Moore's.. )

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-07-10 12:18

Skräp om det är sant, särskilt om de inte sänker priset rejält.

Jag har betalt Apples höga priser för att 15" laptopsen är väldigt trevliga och OS X är mycket bättre än windows, men jag vill ha ett vettigt grafikkort i datorn.
Är det här sant blir det nog ändå att köpa en MBA, eller helt gå över till ipad, men en PC som huvuddator.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-07-10 12:53
Ursprungligen av Json_81:

Skräp om det är sant, särskilt om de inte sänker priset rejält.

Oroa dig inte det kommer sitta bättre grafikkort i nya 15" retinorna än vad det gör i dagens modeller.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2013-07-10 13:50
Ursprungligen av Gordy:

Oroa dig inte det kommer sitta bättre grafikkort i nya 15" retinorna än vad det gör i dagens modeller.

Hoppas jag verkligen. Även om intels iris verkar prestera hyfsat så är de inte i klass med dedikerade kort.
Fast jag är inte jätte-impad av retina-modellerna heller, jag gillade att kunna slänga ut superdriven och sätta en extra disk där.

Tror du inte att det även i fortsättningen kommer sitta ett grafikkort parallellt med den integrerade grafiken, åtminstone i 15-tummaren?

Annars är det inte en McBook Pro utan en MacBook...

1
Bevaka tråden