Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft uppdaterar Onenote för IOS

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Anteckningsappen Onenote från Microsoft får en större uppdatering för Iphone och Ipad. Bland annat finns det fler redigeringsmöjligheter och anteckningar ser likadana oavsett vilken enhet som används för att öppna dem.

Läs hela artikeln här

Grymt trevligt.

OneNote är riktigt bra!

Ursprungligen av keptang:

Grymt trevligt.

OneNote är riktigt bra!

Det är en av Microsofts bästa grejer någonsin Himla glad den fungerar med annat än pc nu för tiden.

Men man verkar inte kunna rita för hand i nån av Apples prylar? Bara i Windows? Stämmer det?

Jag använder OneNote på jobbdatorn (Win) och hemma (Win) och just att kunna rita för hand (med mus, men ännu hellre med en penna) är ju helt lysande. Skulle vilja kunna det även på Apples prylar.

Ursprungligen av erro67:

Men man verkar inte kunna rita för hand i nån av Apples prylar? Bara i Windows? Stämmer det?

Jag använder OneNote på jobbdatorn (Win) och hemma (Win) och just att kunna rita för hand (med mus, men ännu hellre med en penna) är ju helt lysande. Skulle vilja kunna det även på Apples prylar.

Jag har inte alls testat men, det lät som en funktion som bara fungerar i Windows-surfplattor och inte IOS-enheter när jag läste om det.

1
Bevaka tråden