Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify för IOS gör det lättare att upptäcka ny musik

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Spotify uppdaterar sin app för IOS med en "Upptäck-funktion" för att hitta ny musik. Det kommer också andra nyheter som möjligheten att redigera spellistor i Iphone samt en ny ikon.

Läs hela artikeln här

…och var har de gjort av What's new? Det som Spotify var så bra på innan var att ha de mest populära låtarna i en fin lista som man kunde sätta igång på fest eller dylikt. Nu är appen totalt värdelös.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-07-03 23:05
Ursprungligen av korthoga:

…och var har de gjort av What's new? Det som Spotify var så bra på innan var att ha de mest populära låtarna i en fin lista som man kunde sätta igång på fest eller dylikt. Nu är appen totalt värdelös.

Går det fortfarande att spela musik?

Ursprungligen av lappen71:

Går det fortfarande att spela musik?

…och vad vill då fram av det? Det går att spela musik.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-07-04 18:47
Ursprungligen av korthoga:

…och vad vill då fram av det? Det går att spela musik.

Eftersom appen var totalt värdelös nu trodde jag den viktigaste funktionen var borttagen...att spela musik.

Ursprungligen av lappen71:

Eftersom appen var totalt värdelös nu trodde jag den viktigaste funktionen var borttagen...att spela musik.

Det hela beror ju på hur man använder Spotify. Jag använder Spotify till att spela topplistan. Inte för att upptäcka okända artister eller något annat. Jag använder den för att få den populäraste musiken i lurarna på ett enkelt och billigt sätt utan att behöva tänka. Den funktionen har de tagit bort och därför är appen i mina ögon totalt värdelös.

1
Bevaka tråden