Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte spela upp köpta låtar i iTunes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, vet inte om den här tråden hamnat rätt, flytta om så behövs.

Problemet jag har är att jag som rubriken lyder inte kan spela upp låtar jag köpt i iTunes Store. Spammar hem låten hundra gånger men inget händer förutom att jag får hundra kopior av samma låt i iTunes, men ingen funkar. Jag kan inte göra nånting med den, inte ens ta bort den.

EDIT: Har auktoriserat på och av datorn som Apples hemsida tipsar om men inget händer, länkar bild på hur det ser ut.

EDIT 2: Får även upp detta, se under bilden.

EDIT 3: Äntligen löste det sig för mig, tack för hjälpen allihopa. NOT!!

Lås tråd!

Senast redigerat 2013-06-24 23:24
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-06-25 00:23
Ursprungligen av buckethe4d:

Hej, vet inte om den här tråden hamnat rätt, flytta om så behövs.

Problemet jag har är att jag som rubriken lyder inte kan spela upp låtar jag köpt i iTunes Store. Spammar hem låten hundra gånger men inget händer förutom att jag får hundra kopior av samma låt i iTunes, men ingen funkar. Jag kan inte göra nånting med den, inte ens ta bort den.

EDIT: Har auktoriserat på och av datorn som Apples hemsida tipsar om men inget händer, länkar bild på hur det ser ut.

EDIT 2: Får även upp detta, se under bilden.

http://oi44.tinypic.com/a5ktmv.jpg

http://oi42.tinypic.com/ornup5.jpg

EDIT 3: Äntligen löste det sig för mig, tack för hjälpen allihopa. NOT!!

Lås tråd!

Hur löste du det? Kan vara intressant att veta om det är fler som får samma fel i framtiden?

Ursprungligen av lappen71:

Hur löste du det? Kan vara intressant att veta om det är fler som får samma fel i framtiden?

Dumt av mig att inte skriva hur! Jag kollade om jag hade skrivrättigheter till mappen iTunes laddar ner till, något jag inte hade. Gav mig skrivrättigheter och vips, låten var hemma!

1
Bevaka tråden