Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka iTunes mellan datorer i 10.9

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppland
  • 2013-06-23 15:39

Är det inte dåligt att detta inte setts över än? De har ju världens chans nu med icloud dessutom. Jag tycker det är irriterande, när man nu är macnörd och har en imac och en mb air, att en av dem fortfarande måste vara "master" för itunes och synk med telefon/ipad. Jag vill ju förstås kunna plugga in telefonen i första bästa dator jag äger och synka/göra backup. När jag ändrar bland låtarna på bärbara vill jag se ändringen på min imac och kunna ansluta min telefon till vilken som. Det är ju extremt förlegat med en lokal itunesinstallation per dator som inte snackar med varandra. Känns dessutom som att det går på tvärs med apples mål att vara användarvänligt. Bot och bättring.

Är nog bättre om du tar din feedback till Apple istället för att skriva här Jag håller med dig till fullo, det känns daterat och trist. Det finns dock andra program som kirrar biffen. Se vad google har att erbjuda (jag kommer inte ihåg namnen dessvärre).

  • Medlem
  • International user
  • 2013-06-24 08:21

Är det inte det iTunes match ska göra? Fast Apple verkar inte ha släppt det i Sverige ännu.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-06-24 08:59
Ursprungligen av Robo-X:

Är det inte det iTunes match ska göra? Fast Apple verkar inte ha släppt det i Sverige ännu.

Nej iTunes match är något annat och det har inte kommit till Sverige än.
http://www.apple.com/itunes/itunes-match/

  • Medlem
  • International user
  • 2013-06-24 09:03

Har du iTunes match så måste du inte spara något på datorn. Eller ens synka din iPhone med någon dator eftersom du har all din musik sparad i cloud.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-06-24 09:15
Ursprungligen av Robo-X:

Har du iTunes match så måste du inte spara något på datorn. Eller ens synka din iPhone med någon dator eftersom du har all din musik sparad i cloud.

iTunes match är bara för musik så det är inte en synk funktion för allting.
Och jo du måste alla fall ha en dator med ett primärt bibliotek för att få det att fungera.

1
Bevaka tråden