Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tre största musikbolagen har skrivit på för Iradio

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lagom till WWDC har de tre största musikbolagen skrivit på avtal för Apples nya musiktjänst som kallas för Iradio. Apples förväntas berätta om tjänsten under keynoten ikväll.

Läs hela artikeln här

Inte för att vara tråkig, men om tjänsten inte är som Spotify, fast billigare eller bättre så är den troligen inte mycket att hänga i julgranen.
Iofs vet man ju aldrig vad Apple har hittat på men t.ex. Pandora är ju en helt ointressant tjänst.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-06-10 16:54
Ursprungligen av Chaosstar:

Inte för att vara tråkig, men om tjänsten inte är som Spotify, fast billigare eller bättre så är den troligen inte mycket att hänga i julgranen.
Iofs vet man ju aldrig vad Apple har hittat på men t.ex. Pandora är ju en helt ointressant tjänst.

Ja. Min åsikt är att blir det som Pandora så blir det stenhård flopp, hos mig iaf.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-06-10 16:59
Citat:

...according to a person familiar with negotiations between the two companies.

Ja just det...så brukar det heta...
Detta är ett rykte i raden, inget annat...

  • Medlem
  • Boston
  • 2013-06-10 18:10

Efter att ha bott ett par år i USA är jag väldigt förtjust i Pandora som ett sätt att hitta ny musik. En kombination med Genius och min lyssningshistorik tror jag kan bli vansinnigt bra. Nej, det är inte som Spotify utan mer en utvidgning av ditt eget musikbibliotek. Tror att det kan bli väldigt tufft i Sverige där Spotify är så starkt men i resten av världen så...

  • Medlem
  • International user
  • 2013-06-10 18:12
Ursprungligen av lasselu:

Ja just det...så brukar det heta...
Detta är ett rykte i raden, inget annat...

Ja det är väl klart det är ett rykte?
Vad annars förväntar du dig innan det är presenteras?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-06-10 18:18
Ursprungligen av zappee:

Ja det är väl klart det är ett rykte?
Vad annars förväntar du dig innan det är presenteras?

Tjaaa, att man kanske inte sätter rubriken "Tre största musikbolagen har skrivit på för Iradio" utan lägger till att det är ett rykte man rapporterar?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-06-10 18:24
Ursprungligen av Gurra:

Efter att ha bott ett par år i USA är jag väldigt förtjust i Pandora som ett sätt att hitta ny musik. En kombination med Genius och min lyssningshistorik tror jag kan bli vansinnigt bra. Nej, det är inte som Spotify utan mer en utvidgning av ditt eget musikbibliotek. Tror att det kan bli väldigt tufft i Sverige där Spotify är så starkt men i resten av världen så...

Så känner jag också. Jag är inte så intresserad av ny musik, däremot musik i den genre jag gillar. Så en Geniuskoppling låter bra.

1
Bevaka tråden