Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple dekorerar Moscone Center inför WWDC

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utsmyckningen av Moscone Center i San Francisco är i full gång inför WWDC.

Läs hela artikeln här

jag tror färgrutorna indikerar att apple kommer släppa en billigare iphone i flera färger. en gissning till vore att de har lite större skärm men samma upplösning som iphone 5.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2013-06-06 08:31

Färgprakten kör det också svårt att se att vi skulle få ett platt gråskale-os.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2013-06-06 08:57

Jag tror det symboliserar mångfalden hos alla appar som finns och kommer att utvecklas för iOS.

Ursprungligen av andas:

Färgprakten kör det också svårt att se att vi skulle få ett platt gråskale-os.

Jag tror det blir lite plattare, men inte helt platt och bara gråskala. Jag kan tänka mig en lätt, enkel ljus bas och sen rätt färgglada detaljer som syns väl. Lite som nya WWDC-appen, även om man inte ska dra växlar på det alltför mycket, förra året trodde många att WWDC-appen den gången skulle göra iOS grå-vitt men så blev det ju inte alls.

  • Medlem
  • 2013-06-06 13:28

Jag hoppas att det är Apple-TV och appar till Apple-TV som visas och att det därmed är TV-världen som är den nya världen som utvecklas ("Where a whole new world is developing"). Men det skulle ju kunna vara en "iWatch" också ...

Ursprungligen av Adrian B:

Jag tror det blir lite plattare, men inte helt platt och bara gråskala. Jag kan tänka mig en lätt, enkel ljus bas och sen rätt färgglada detaljer som syns väl. Lite som nya WWDC-appen, även om man inte ska dra växlar på det alltför mycket, förra året trodde många att WWDC-appen den gången skulle göra iOS grå-vitt men så blev det ju inte alls.

Dropbox-ikonen är plattare än de flesta andra ikoner men för den skull inte färglös o tråkig, snarare förenklad...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-06-06 17:27

Kanske blir det ett kameratema i år (developing, get it?) om Apple och Lytro har fått igång det samarbete som det hintas om här http://www.theverge.com/2012/1/24/2730459/app...

1
Bevaka tråden