Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlöst numeriskt keypad

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, Har en imac, 21,5 mid 2011, os X 10.7.5. HAr ett trådlöst tangentbord, hopkopplat med ett numeriskt trådlöst. Nu har datorn tappat kontakten med det numeriska och jag fattar inte hur jag ska göra för att de ska hitta till varandra. Det andra tangentbordet har ett "anslut" alternativ men inte det numeriska. Kan inte stänga av bluetooth eftersom jag just nu bara har en bluetoothmus. Vad gör man??

Frågan är väl vad det är för numerisk keypad?

Oftast brukar det vara att hålla in någon knapp för att den ska gå in i "parningsläge"

Det är ett sånt här http://feber.se/mac/art/199713/numerisk_del_t...

Det enda som går att göra är att trycka in en knapp på sidan (som av och på apples trådlösa vanliga tangentbord) men inget händer när jag håller inne den. Nu har jag provat att stänga av och sätta på bluetooth och det hjälpte inte heller.

Nu har jag inte kollat manualen, men kollade snabbt det jag har här hemma (likadant) och vad jag minns så ska man hålla in den lilla knappen som sitter på undersidan (svart) i några sekunder.

Problemet är löst, jag hittade en "parningsknapp" på undersidan så jag lyckades ansluta den igen!

1
Bevaka tråden