Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac ger sig in i djungeln av appar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På en vecka hinner det hända mycket i mjukvaruvärlden. 99mac har letat efter guldkornen bland nytt och uppdaterat för IOS och OS X. Facebook Messenger, Gmail, Google Drive för OS X, fotoredigeraren Pixelmator, Pizza Compass, Rovio konton, Runkeeper, The Doors, versionshanteraren Sourcetree och Viber för Mac finns att läsa mer om nedan.

Läs hela artikeln här

Kan man verkligen skicka SMS gratis med Facebook Messenger?
Hur fungerar Pizza Compass i Sverige?

Senast redigerat 2013-05-11 10:24
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-05-11 11:24

Nej, SMS tror jag inte heller, utan en typ av Messenger.
Vad menar du med "hur"? Den fungerar väl som i övriga världen
Sollentuna är ju med på bilden, så i större städer verkar det OK. Värre i övriga landet kanske...

Tänkte på t.ex. Foursquare osv, om det finns info där som är relevant.

Den kostar ju ändå 7 riksdaler.

Ursprungligen av keptang:

Tänkte på t.ex. Foursquare osv, om det finns info där som är relevant.

Den kostar ju ändå 7 riksdaler.

Jodå, det fungerar med Foursquare precis lika bra som tjänsten fungerar i sin egen app. Vad jag kunde se i alla fall.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jodå, det fungerar med Foursquare precis lika bra som tjänsten fungerar i sin egen app. Vad jag kunde se i alla fall.

Trevligt.

Ursprungligen av keptang:

Kan man verkligen skicka SMS gratis med Facebook Messenger?
Hur fungerar Pizza Compass i Sverige?

Det står så i beskrivningen så jag tänkte att det kanske fungerar till de användare som lagt in sina mobilnummer, men ska villigt erkänna att jag inte letade vidare utan bara såg att det verkar fungera som vanliga meddelanden i FB. Kanske nån konstig översättning.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det står så i beskrivningen så jag tänkte att det kanske fungerar till de användare som lagt in sina mobilnummer, men ska villigt erkänna att jag inte letade vidare utan bara såg att det verkar fungera som vanliga meddelanden i FB. Kanske nån konstig översättning.

Ja, kolla vad som står i den engelska beskrivningen i app store så ser du.

Ursprungligen av keptang:

Ja, kolla vad som står i den engelska beskrivningen i app store så ser du.

Japp, slarvig research av den där Ida Lindkvist Men va pinsamt översättningsfel verkligen.

1
Bevaka tråden