Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft efterfrågar Itunes för Windows 8

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Windows 8 har kanske inte blivit den framgång som Microsoft hoppades på. Många populära applikationer har släppts till det nya operativsystemet, men en titel saknas: Itunes.

Läs hela artikeln här

Det är inte bara Microsoft som efterfrågar det…

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-05-10 15:28

Tror inte Apple prioriterar detta men samtidigt så är det säkert en del film och musikintäkter de går miste om på grund av detta.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2013-05-10 17:33

Ombytta roller nuförtiden, kommer ihåg då MS drog benen efter sig då det gällde efterfrågade program till Mac....;D

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-05-10 18:04
Ursprungligen av Gordy:

Tror inte Apple prioriterar detta men samtidigt så är det säkert en del film och musikintäkter de går miste om på grund av detta.

I och med att iTunes fungerar i "desktop läget" av Windows 8 tror jag knappt Apple förlorar några direkta intäkter. Android skulle om något ge mångfaldig mer men där kan jag tänka mig man inte vill gå in av rena principiella själ. Windows 8 RT måste vara lägsta prio av allt och kräver även ett desgin-omtänkt från Apple sida som också helt bryter deras egna plattformar.

1
Bevaka tråden