Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fynd från App Store vecka 17

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac har letat i djungeln av appar och hittat nya eller uppdaterade som inte bör missas. Veckans skörd innehåller app-tipsaren Appshopper Social, lekfulla Fotostealer, spelet Fish out of water, foto-appen Focustwist, ordspelet Spellrush och appen för snygga layouter Stampsy.

Läs hela artikeln här

Appen readly borde ligga i denna listan också. Lätt bästa appen för att läsa magasin på sin iPad (eller iPhone)

Har tidigare tyckt det varit mest krångligt att läsa alla sina magasin på sin i-enhet, men denna gör det grymt smidigt. Och att man kan prenumerera på rubbet för 99:-/mån à la spotify gör det ännu mer intressant.

Inser nu efter jag skrivit att det låter som en reklam, men jag är bara så nöjd

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-04-29 17:58

Bara för att stilla nyfikenheten, vilka betalningsalternativ erbjuder Readly? PayPal?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-04-29 19:19
Ursprungligen av zinned:

Bara för att stilla nyfikenheten, vilka betalningsalternativ erbjuder Readly? PayPal?

http://support.readly.com/customer/portal/art...-

Ursprungligen av mjewl:

Appen readly borde ligga i denna listan också. Lätt bästa appen för att läsa magasin på sin iPad (eller iPhone)

Har tidigare tyckt det varit mest krångligt att läsa alla sina magasin på sin i-enhet, men denna gör det grymt smidigt. Och att man kan prenumerera på rubbet för 99:-/mån à la spotify gör det ännu mer intressant.

Inser nu efter jag skrivit att det låter som en reklam, men jag är bara så nöjd

Kul att du gillar tjänsten, vi skrev om den i en egen artikel för ett tag sedan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-02 14:06

Hade Readly kunnat erbjuda mer "inkognito" alternativ för betalning, t ex PayPal, så hade man ju kunnat testa det.

Ursprungligen av zinned:

Hade Readly kunnat erbjuda mer "inkognito" alternativ för betalning, t ex PayPal, så hade man ju kunnat testa det.

Testa kan du göra utan att betala ett enda öre.
Sen om du gillar det kan du köpa ett prepaid kort, typ MasterCard.

Eller så gör du det inte alls.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-02 15:46
Ursprungligen av keptang:

Testa kan du göra utan att betala ett enda öre.

Nej, jag var mer ute för att få tillgång till 100% av tjänsten men jag är inte intresserad om jag måste använda mitt betalkort direkt och därmed ge dem dessa uppgifter.

Ursprungligen av keptang:

Sen om du gillar det kan du köpa ett prepaid kort, typ MasterCard.

Eller så gör du det inte alls.

PrePaid-kort? Huh? Den där hängde jag inte med på...

Ursprungligen av zinned:

Nej, jag var mer ute för att få tillgång till 100% av tjänsten men jag är inte intresserad om jag måste använda mitt betalkort direkt och därmed ge dem dessa uppgifter.

PrePaid-kort? Huh? Den där hängde jag inte med på...

Du skrev testa (för det behöver du inte ange mer än en mail-adress), men ok.

http://pengasidan.se/prepaid-kreditkort/

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-05-02 16:04
Ursprungligen av keptang:

Du skrev testa (för det behöver du inte ange mer än en mail-adress), men ok.

http://pengasidan.se/prepaid-kreditkort/

Se där, jag visste inte ens att något sådant fanns Dock känns det lite meckigt bara för att få testa fullversion av Readly. Jag väntar nog tills de har vänligheten att erbjuda fler betalningsalternativ.

1
Bevaka tråden