Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyinköp från iTunes vill ej spela trots auktoriserad dator

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Satt precis på min Macbook Air (2011) och köpte Conquer or Suffer med Nicole Sabouné på iTunes (senaste versionen) och skulle just till att spela den när jag får upp meddelande om att auktorisera datorn, vadå, tänker jag, den är ju auktoriserad och jag kan spela alla andra inköp från iTunes. Men jag loggar in ändå och hoppas kunna lyssna, men nähä, då säger iTunes "denna datorn är redan auktoriserad". Ok det visste jag, tänker jag då, försöker spela låten igen, men icke, då är jag tillbaka på ruta ett igen. Vad gör man?! Blir ju helt frustrerad!

PS hade lagt upp screenshots men hittar inte det på sidan längre? Är det bara länka som gäller nu?

Du får länka screenshots från extern källa tex Dropbox, Picasa eller dylikt. Går inte längre att lägga upp dem på 99's server

Jag lyckades få tag på Apples support och de fick skicka mig en ny nedladdning med den fixade filen. Det var helt enkelt ett auktoriserings fel i just den filen.

1
Bevaka tråden