Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gamla katter kan fortfarande klösas

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När Lion lanserades var det många Mac-användare som uppgraderade från Snow Leopard och därefter upptäckte att saker och ting hade förändrats på många sätt. Joacim Melin bestämde sig för att återvända till Snow Leopard för att få tillbaka den Mac han en gång köpte.

Läs hela artikeln här

Jag har lyckats avhålla mig från att uppgradera till ML på min Macbook Pro 17" (2007) och Mac Pro (2008). Stannar vid Snow Leopard eftersom "allt fungerar". Även äldre PPC-program. Vill inte riskera strul och om det är som du säger att äldre macar får prestandaproblem under ML så är jag ännu mer övertygat att det var rätt att dröja i det förgångna.

Därmed inte sagt att jag inte gillar Mountain Lion som jag kör på en MacBook Air 11'' (2010). När man vant sig fungerar det riktigt bra för hemmabruk.

Blir spännande att se vad nästa version av OS X erbjuder.

Det är lätt att falla för marknadsföringen och tro att nya OSX är billigt och bara kostar nån hundring.

I själva verket kostar en ny version ca 20.000. Trösten är väl då att man får en ny dator på köpet.

Det kostar att ligga på topp.

1
Bevaka tråden