Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väntelistan till appen Mailbox borta

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den populära mejlappen Mailbox har tagit bort kösystemet. I slutet av mars nådde appen en miljon användare och utvecklarna tror nu att de är redo att fritt släppa in nya användare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-17 20:55

Kanske en oerhört dum fråga... Men kan man inte hantera Exchange? Och finns det något liknande för OS X?

Ursprungligen av xms67:

Kanske en oerhört dum fråga... Men kan man inte hantera Exchange? Och finns det något liknande för OS X?

Vad menar du med "hantera"?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-17 22:21
Ursprungligen av barbapappa_86:

Vad menar du med "hantera"?

Koppla kontot till mailbox.

Ursprungligen av xms67:

Koppla kontot till mailbox.

Mailbox har inte stöd för exange vad jag vet. Endast Gmail.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-17 22:44
Ursprungligen av barbapappa_86:

Mailbox har inte stöd för exange vad jag vet. Endast Gmail.

Det verkar som du har rätt. Har en bestämd uppfattning om att jag lästa någon artikel om att det skulle fungera. Men jag kan minnas fel.

Ursprungligen av xms67:

Det verkar som du har rätt. Har en bestämd uppfattning om att jag lästa någon artikel om att det skulle fungera. Men jag kan minnas fel.

Tyvärr gör det att Mailbox inte är ett alternativ. Jag gillar annars funktionerna och har länge saknat ett bra mailprogram för iOS.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-04-19 16:29

Intresset av Mailbox är frukten av en lyckad marknadsföring och speglar inte dess funktion.
Bara att det är Gmail som stöds är ett misslyckande i mina ögon.

  • Medlem
  • 2013-04-19 18:07
Ursprungligen av lappen71:

Intresset av Mailbox är frukten av en lyckad marknadsföring och speglar inte dess funktion.
Bara att det är Gmail som stöds är ett misslyckande i mina ögon.

Jag laddade hem det och insåg först efteråt att det bara var Gmail som gällde. Så det raderades omedelbums.

1
Bevaka tråden