Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook lanserar chatthuvuden i IOS

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Facebook har släppt version 6.0 av sin app för IOS och den största nyheten är chatthuvuden likt Facebook Home. Det finns även ett antal andra nyheter och förändringar, vi har tittat närmare på den uppdaterade appen.

Läs hela artikeln här

Det går också att flytta chatthuvudena så dessa inte alltid ligger högst upp, samt flytta till vänster/höger sida.

Ursprungligen av keptang:

Det går också att flytta chatthuvudena så dessa inte alltid ligger högst upp, samt flytta till vänster/höger sida.

Ganska fiffigt faktiskt.

Ursprungligen av keptang:

Det går också att flytta chatthuvudena så dessa inte alltid ligger högst upp, samt flytta till vänster/höger sida.

Från artikeln: "Chatthuvudet går att dra och placera på valfri plats längs skärmens kanter."

Förövrigt verkar de inte ha testat att ha chatthuvudet på vänster sida, siffran hamnar utanför då:

Ursprungligen av Adrian B:

Från artikeln: "Chatthuvudet går att dra och placera på valfri plats längs skärmens kanter."

Förövrigt verkar de inte ha testat att ha chatthuvudet på vänster sida, siffran hamnar utanför då:
https://dl.dropbox.com/s/e2l496g6fjgdftm/facebook-siffrautanfor.jpg

No comments, uppenbarligen missade jag det, utav någon anledning.

När man drar i "huvudet" så dyker det upp en ring i botten av skärmen som säger "drag down to close", jag undrar vad de menar m det för hur jag än drar så ligger "huvudet" kvar på skärmen, fast i botten, det försvinner/stängs inte

Edit:
Aha! Det ska dras mot just den punkten.

Det var ju inte särskilt självklart.

Borde ha stått "drag here to close" istället. :/

Ursprungligen av Mymac4ever:

När man drar i "huvudet" så dyker det upp en ring i botten av skärmen som säger "drag down to close", jag undrar vad de menar m det för hur jag än drar så ligger "huvudet" kvar på skärmen, fast i botten, det försvinner/stängs inte

Om du slänger ned huvudet?
Funkar för mig iaf..

1
Bevaka tråden