Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Google Earth

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Sedan någon vecka blir globen i Google Earth svart med gula gränser! Jag kan med andra ord inte se något intressant. Någon som vet något?

Stenis49

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-04-15 00:49
Ursprungligen av Stenis49:

Hej!

Sedan någon vecka blir globen i Google Earth svart med gula gränser! Jag kan med andra ord inte se något intressant. Någon som vet något?

Stenis49

Har du senaste versionen av Earth? Min 7.0.3.8542 fungerar fint.

http://support.google.com/earth/bin/answer.py...

Något som hjälper här? Har du ändrat något den senaste veckan? Bytt internetanslutning, brandväggar, grafikdrivrutiner..?

Jag har inte ändrat något och har den senaste versionen. Jag laddade ner den senaste versionen på hustruns dator och där fungerade den perfekt! När jag bytte till en nyare kan det ligga några gamla inställningar och skvimpa??

Ursprungligen av Stenis49:

Jag har inte ändrat något och har den senaste versionen. Jag laddade ner den senaste versionen på hustruns dator och där fungerade den perfekt! När jag bytte till en nyare kan det ligga några gamla inställningar och skvimpa??

Uppstod problemet i samband med att du bytte till en nyare version? Att nollställa inställningarna kan väl inte skada hur som helst, det finns även instruktioner om hur du nollställer cache och grafikinställningar i länken jag pastade. Provat det?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-04-15 17:33

Har Brynäs eller Skellefteås hockeylag köpt Globen kanske?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-16 13:24

Konstigt, jag fick precis samma problem på min Macmini förra veckan. På MacBooken funkar det….

1
Bevaka tråden