Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Galleriet strular

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-22 07:32

Galleriet har inte fungerat alls de två senaste gångerna jag försökt nå det (två olika dagar).
Får följande fel:

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2003-07-22 08:26

Är inte hela 99mac flyttat till nya burkar nyligen? Någon länk som inte hängde med?:confused:

  • Oregistrerad
  • 2003-07-22 08:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pepe
Är inte hela 99mac flyttat till nya burkar nyligen? Någon länk som inte hängde med?:confused:

Snarare så att det blivit lite mycket "packet loss" eller något så att det lejonska IP:t ropat för ofta och kommit upp i 10st (?) avbrutna anrop till my-sql på kort tid

Edit: Tillägg: Eller oxå har burken för galleriet lite tjall mellan apache och my-sql [Kan ju vara dess IP :p]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-22 08:48
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pär
Snarare så att det blivit lite mycket "packet loss" eller något så att det lejonska IP:t ropat för ofta och kommit upp i 10st (?) avbrutna anrop till my-sql på kort tid

Edit: Tillägg: Eller oxå har burken för galleriet lite tjall mellan apache och my-sql [Kan ju vara dess IP :p]

Nog för att jag är här ofta men inte ofta.
Det är inte mitt IP-nummer utan serverns.

  • Oregistrerad
  • 2003-07-22 08:57
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijon
Nog för att jag är här ofta men inte ofta.
Det är inte mitt IP-nummer utan serverns.


Såg att jag fick samma blockade IP så det är nog internt am dem abteilung s.a.s.
Vaknar bara resterande mängd sthlm:are så kan du ju flush:a sigsjälva och öka på max attempts lite och se om det löser något... Är väl ett inte helt okänt problem, tror jag

Galleriet är nog uppe och rullar igen under kvällen nån gång. Datorn fick ett nytt ip och sen dess har mysqlkopplingen strulat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-22 10:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jon Adolfsson
Galleriet är nog uppe och rullar igen under kvällen nån gång. Datorn fick ett nytt ip och sen dess har mysqlkopplingen strulat.

Aha! Gr8!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-23 15:49

Funkar fortfarande inte. Jag får samma felmeddelande.

1
Bevaka tråden