Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #26: Facebook Home, Iring och IOS 7

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänk om det vore lördag hela veckan lång, då kunde 99mac göra poddradio varje dag. I veckans avsnitt pratar redaktionen om Facebook Home, att IOS 7 verkar vara försenat och om Iring – vad är det och verkar det troligt?

Läs hela artikeln här

Har i lite mer än 3 år kört med Logitechs dinovo:mac tangentbord på min vardagsdator. Grym batteritid (fortfarande inte bytt batteri i det), till mediadatorn kör jag med ett trådlöst Apple tangentbord (enda behagliga och smida Bluetooth tangentbordet).
Alla kommer bytas ut mot nya Logitech easy switch Bluetooth varianter så fort de finns tillgängliga i Sverige. http://mobile.logitech.com/sv-se/product/illu...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-04-12 00:14

Jag kör med ett Apple orginal, aluminium. Anledningen är att det är så mycket lägre än andra och jag har problem med lederna/musarm/nackont osv.

Håller inte med Ida ang. att det inte är skillnad på Microsoft/Apple och Google/Facebooks tjänster. "Follow the money", Google och Facebook tjänar pengar på att sälja din information, MS/Apple tjänar pengar på att sälja prylar och mjukvara till dig. Det är bl.a. det som gör att jag litar mer på vad Apple gör med den information jag tillåter dem att ta hand om (inte så mycket men iMessage är en sak) än vad jag skulle lita på Google.

iMessage kan du välja bort genom att ta bort de valen och bara skicka meddelanden som sms, om du vill. Då hamnar ju dock meddelandena hos din telefonoperatör istället så då får man välja om man litar mer på vad apple kan göra med ens meddelanden än vad Telia skulle göra.

1
Bevaka tråden