Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Håll koll på din dag med Status Board

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mjukvaruföretaget Panic har presenterat en ny produkt vid namn Status Board. Appen blir som en statussida över din dag på Ipad.

Läs hela artikeln här

Älskar appen Status Board.

Jag har byggt en panel som visar kommande avgångar för vilken SL station som helst. Kolla gärna in den! Läs mer här

Jag tycker den här appen är assnygg och hut cool som helst! Tyvärr har jag noll användning för den. :-/

Ursprungligen av Capeman:

Jag tycker den här appen är assnygg och hut cool som helst! Tyvärr har jag noll användning för den. :-/

Som att inte "assnygg och hur cool som helst" inte är anledning nog Men seriöst: Perfekt att ha bredvid datorn med twitterflöde, kalender, klocka, mailboxen osv. Finns säkert något data du också skulle vara intresserad av att se kontinuerligt?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-04-19 13:46

Just nu kostar den lite för mycket för att jag ska köpa den med anledningen att den är snygg. Men ser jag ett erbjudande på App Store i framtiden kan jag tänka mig att kolla in den.

Ursprungligen av sirphuzz:

Som att inte "assnygg och hur cool som helst" inte är anledning nog Men seriöst: Perfekt att ha bredvid datorn med twitterflöde, kalender, klocka, mailboxen osv. Finns säkert något data du också skulle vara intresserad av att se kontinuerligt?

Tja, jag vet inte... Jag använder ju i princip aldrig Macen längre, den har blivit ersatt av just iPaden.

Ursprungligen av Capeman:

Tja, jag vet inte... Jag använder ju i princip aldrig Macen längre, den har blivit ersatt av just iPaden.

Ahh...samma för mig, hemma. På jobbet blir jag tyvärr tvungen att slå på en PC (ajaj) emellanåt. Men hemma, skulle jag kunna tänka mig att ha iPad:en på kylen med intressant familjeinfo. Får ersätta funktionen "familjekalender". Måste bara övertyga chefen därhemma först!

1
Bevaka tråden