Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Passport för mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2013-04-09 22:26

Hej!
Jag har en MacBook som jag köpte i April 2009.
Nu tänkte jag köpa till en Passport för Mac, och undrar passar usb 3,0 till min data också eller är det bara till nya modeller?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-09 22:41

USB 3.0 går bara till nya modeller, men den är bakåtkompatibel, så du kan köra den i USB 2.0-läge.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-04-10 07:06
Ursprungligen av kenjon:

USB 3.0 går bara till nya modeller, men den är bakåtkompatibel, så du kan köra den i USB 2.0-läge.

Så jag kan med andra ord inte "plugga" in den i min gamla data och föra över någonting?

Ursprungligen av canaria:

Så jag kan med andra ord inte "plugga" in den i min gamla data och föra över någonting?

Det kan du göra. Skillnaden är att du får inte den hastighet som USB 3 ger.

  • Medlem
  • International user
  • 2013-04-10 08:02
Ursprungligen av maskh:

Det kan du göra. Skillnaden är att du får inte den hastighet som USB 3 ger.

TACK för hjälpen. Ni på det här forumet är alla helt ovärderliga för en som inte kan och förstår så mycket. Snabba och tydliga svar har jag fått varje gång jag undrat över någonting TACK än en gång för hjälpen

Ursprungligen av canaria:

TACK för hjälpen. Ni på det här forumet är alla helt ovärderliga för en som inte kan och förstår så mycket. Snabba och tydliga svar har jag fått varje gång jag undrat över någonting TACK än en gång för hjälpen

Kul att kunna hjälpa till.

1
Bevaka tråden