Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

The Unarchiver - Fel vid uppackning

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-04-05 23:15

Hej
När jag försöker packa upp vissa filer (som har fungerat bra tidigare) med The unarchiver så får jag upp följande Could not extract the file "filnamn" from the archive "sista_rar_filensnamn": Could not create folder.

Någon som vet vad detta beror på och hur man löser det?

Testa unrarx !

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-04-06 04:58

När jag körde The Unarchiver kunde jag ibland inte packa upp saker helt enkelt. Bytt till unrar och nu fungerar allt, så det programmet är nog trasigt.

The Unarchiver fungerar hur bra som helst för mig. Ni kan givetvis rapportera felet till utvecklaren, han är väldigt bra att göra med.

  • Medlem
  • 2013-04-06 09:02

Det har precis kommit en uppdatering

» Could not create folder « - låter lite som om att det inte finns tillräckligt med plats på hårddisken för att extrakta ..

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-04-06 15:40
Ursprungligen av johan_ii:

» Could not create folder « - låter lite som om att det inte finns tillräckligt med plats på hårddisken för att extrakta ..

Det är inte p.g.a. det då filen jag ska packa upp är 4 GB och jag har över 900 GB ledigt

Jag bytte till UnRarX och nu fungerar det klockrent, tack så mycket alla som rekommendera det

1
Bevaka tråden