Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RSS-läsaren Reeder släpps gratis

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att Google beslutat lägga ned sin RSS-tjänst Google Reader har utvecklaren bakom RSS-läsaren Reeder beslutat släppa applikationen gratis.

Läs hela artikeln här

Det känns ju som om det här tyder på att 3.0 blir en betald uppgradering av mac- och ipadversionen.

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Det känns ju som om det här tyder på att 3.0 blir en betald uppgradering av mac- och ipadversionen.

Precis så tror jag också det blir. Jag har börjat migrera mina nyheter till Twitter...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2013-04-02 11:34

Jag har varit en stor Reeder-användare både på OS X och iOS, men nu har jag bytt till Feedly, och får förutom en iOS-app också en webbtjänst. Anledningen är att jag ibland använde webbtjänsten för Google Reader, så nu när den slår igen slår jag två flugor i en smäll och bryter både beroendet på deras webbtjänst och deras databas (Feedly kommer att migrera Reader-prenumerationerna till en egen databas). Riktigt nöjd! Intressanta läsvyer också. En kul detalj som Reeder saknade är också att man tack vare Feedlys användarnätverk kan se hur populära olika artiklar som man själv läser är, och dessa kan ges extra fokus som visas som en sorts "huvudnyheter". Överlag blev det här nog faktiskt ironiskt nog ett lyft för hur jag använder RSS.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-09-11 23:50

Den nya versionen av Reeder till iPad har börjar dyka upp runt om i världen och den är troligtvis inte långt borta från lilla Sverige nu. #nyhetstips
Källa: Mentions från @reederapp på Twitter

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-12 09:21
Ursprungligen av joakimo:

Den nya versionen av Reeder till iPad har börjar dyka upp runt om i världen och den är troligtvis inte långt borta från lilla Sverige nu. #nyhetstips
Källa: Mentions från @reederapp på Twitter

Trevligt! Passar på att göra lite reklam för tweet-taggen som kommer fungera lite senare idag ;-).

Senast redigerat 2013-09-12 09:53
1
Bevaka tråden