Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone - MUSIK

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan! snälla ni hjälp mig om ni kan! Jag vet hur man laddar ner musik till sin iphone, det gjorde jag för ca 3 dagar sen.
Och idag så skulle jag ladda ner andra musik och det fungerade inte, när jag skulle trycka på "lägg till musik Mell's iphone" så stod det inte så! Vad ska jag göra, behöver verkligen musik, snälla hjälp?

Vad exakt menar du med "hämta hem musik"? Köper du din musik via iTunes store i din iPhone? Eller synkar du den via iTunes på din dator? Isf, vilken dator har du och vilken version av iTunes?

Jag laddar ner musik från youtube

Ursprungligen av Skutt123:

Jag laddar ner musik från youtube

Hur? Använder du något program som tar ner låtarna, och sedan automatiskt lägger in dem i iTunes?

Berätta i detalj hur du gör, och var problemet uppstår.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Hur? Använder du något program som tar ner låtarna, och sedan automatiskt lägger in dem i iTunes?

Berätta i detalj hur du gör, och var problemet uppstår.

Jag kopierar länken och klistrar in den i ---> http://www.video2mp3.net/ och överför musiken sedan till mappen/musik och sen till mobilen.

Problemet är att det bara står "lägg till i spellistor" och inte till "Iphone" och då kan jag inte ladda ner musiken

Ursprungligen av Skutt123:

Jag kopierar länken och klistrar in den i ---> http://www.video2mp3.net/ och överför musiken sedan till mappen/musik och sen till mobilen.

Problemet är att det bara står "lägg till i spellistor" och inte till "Iphone" och då kan jag inte ladda ner musiken

Då antar jag att det är en mapp på din dator?

Synkroniserar du sedan över låtarna till din iPhone med hjälp av iTunes?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-03-27 13:12
Ursprungligen av Skutt123:

Jag kopierar länken och klistrar in den i ---> http://www.video2mp3.net/ och överför musiken sedan till mappen/musik och sen till mobilen.

Problemet är att det bara står "lägg till i spellistor" och inte till "Iphone" och då kan jag inte ladda ner musiken

Försöker du göra detta direkt i din telefon? Det går inte utan du måste använda din dator och sen importera filen till iTunes.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Då antar jag att det är en mapp på din dator?

Synkroniserar du sedan över låtarna till din iPhone med hjälp av iTunes?

Jag testade att stoppa in sladden, och nu funkar det? xD

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-03-27 13:14
Ursprungligen av barbapappa_86:

Då antar jag att det är en mapp på din dator?

Synkroniserar du sedan över låtarna till din iPhone med hjälp av iTunes?

Jag tror att han försöker göra denna konverteringsprocess på denna sida med Safari på telefonen och tror att han kan få in musiken på det sättet.

Ursprungligen av lappen71:

Jag tror att han försöker göra denna konverteringsprocess på denna sida med Safari på telefonen och tror att han kan få in musiken på det sättet.

Jo, misstänkte det jag med. Förstod det dock som på TS att det hade fungerat förr. Mycket förvirrande beskrivning.

1
Bevaka tråden