Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få in program och spel i P800?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • San Francisco
  • 2003-07-20 19:08

Sitter och pular lite med en P800, märkte besviket efter lite genomsurfande på forumet att den medföljande usb-dockan inte alls funkar på mac.

ska det vara så svårt för sony ericsson att få det att funka?

nåväl. en bluetooth-adapter är beställd (tibook 1ghz). Frågan är nu...kan jag via bluetooth lägga upp mp3 låtar, program, ringsignaler, teman och uppdatera telefonen?

finns det ingen kabel som får det att funka? vill ju inte bara komma åt memory cardet....

Citat:

Skrevs ursprungligen av carpark
Sitter och pular lite med en P800, märkte besviket efter lite genomsurfande på forumet att den medföljande usb-dockan inte alls funkar på mac.

ska det vara så svårt för sony ericsson att få det att funka?

nåväl. en bluetooth-adapter är beställd (tibook 1ghz). Frågan är nu...kan jag via bluetooth lägga upp mp3 låtar, program, ringsignaler, teman och uppdatera telefonen?

finns det ingen kabel som får det att funka? vill ju inte bara komma åt memory cardet....

Du kan göra allt utom uppdateringar. Där måste du vända dig till SE servicepoint.

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2003-07-21 14:40

ah, men det går lite långsammare?

bilder, mp3 och filmer är det som sparas på memorysticket?

kan man uppdatera mjukvaran på en pc då eller är det samma sak där att man måste vända sig till SE servicepoint?

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2003-07-22 16:07

Håller på med virtual pc 6 nu och försöker få kabeln att funka.

men inget funkar. den hittar inte telefonen. har aktiverat usb-portar och allt. den säger att drivrutinen inte är rätt installerad. så jag laddade hem den på nytt från sony ericsson och försökte lägga till det via kontrollpanelen/lägg till ny hårdvara. letar upp drivrutinen och allt...men när den ska installera den så blir det ett fel och det stängs av.

pc är verkligen omöjligt. någon som har lyckats?

Citat:

Skrevs ursprungligen av carpark
Håller på med virtual pc 6 nu och försöker få kabeln att funka.

men inget funkar. den hittar inte telefonen. har aktiverat usb-portar och allt. den säger att drivrutinen inte är rätt installerad. så jag laddade hem den på nytt från sony ericsson och försökte lägga till det via kontrollpanelen/lägg till ny hårdvara. letar upp drivrutinen och allt...men när den ska installera den så blir det ett fel och det stängs av.

pc är verkligen omöjligt. någon som har lyckats?

Jo då jag har lyckats...jag har en en PC
verkar som ni får köpa nån gammal sur en för de ska funka..
finns väl alltid nån smart switcher som vill sälja.

1
Bevaka tråden