Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa flikar i safari

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Oxelösund
  • 2012-07-23 09:36

Jag har precis fått en arbetsdator en macbook pro och håller på att lära mig använda den effektivt. Jag försöker att inte installera så mycket mjukvara och har lite problem med safari. Jag lyckas inte få senast använda flikar att dyka upp efter att jag stängt ned browsern. Är det någon som kan hjälpa mig hitta inställningen för att återställa flikar?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-07-23 11:09

'Historik -> Öppna alla fönster från senaste sessionen igen'

  • Medlem
  • Oxelösund
  • 2012-07-23 15:31

Ah, ok, det var lite annorlunda men funkar. Tackar så mycket

  • Medlem
  • International user
  • 2012-07-23 19:53

Glims har den funktionen annars.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2013-03-15 16:34

Lite närbesläktad fråga, hur gör jag för att inte Safari skall öppna alla bokmärken som egna flikar vid återstart efter krasch etc?

  • Medlem
  • Täby
  • 2013-03-17 15:33
Ursprungligen av joakimo:

'Historik -> Öppna alla fönster från senaste sessionen igen'

Skulle in och klaga på just detta, varför den inte gör det automagiskt som FF men visste inte om denna funktion.

Nu är jag nöjd med Safari igen

  • Medlem
  • Täby
  • 2013-03-17 15:35
Ursprungligen av paso:

Lite närbesläktad fråga, hur gör jag för att inte Safari skall öppna alla bokmärken som egna flikar vid återstart efter krasch etc?

Det låter som en riktigt bugg någonstans, har aldrig ens hört talas om detta föränns nu.
Har du den senaste versionen installerad och kikat igenom inställningarna så att du inte har lyckats kryssa i någonting där som kan ställa till det?

1
Bevaka tråden