Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video ut på iPhone 5

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-03-10 21:14

Finns det nån lösning än på video ut till iPhone 5 via RCA, likt de kitten som fanns till 4/4S? Har tänkt koppla in iPhonen till min bil och utnyttja den större skärmen vid navigering exempelvis. Sett att det finns HDMI bl.a men det har ju inte enheten på bilen utan det är RCA som gäller.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-03-10 22:29

Ja, såg den där lösningen men tänkte de kanske löst nån annan. Vet inte hur stor den där boxen är men det brukar ju vara rätt begränsat med utrymme där bakom. :/

Ursprungligen av CEk:

Ja, såg den där lösningen...

Man kan ju redan i frågeställningen skriva ut de saker man redan har sett eller provat, så slipper vi komma med de tipsen...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-03-11 11:44
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Man kan ju redan i frågeställningen skriva ut de saker man redan har sett eller provat, så slipper vi komma med de tipsen...

Jag ber om ursäkt att jag missade detta. Det är alltså kört med en direktlösning för RCA i dagsläget alltså utan konvertering?

Ursprungligen av CEk:

...kört med en direktlösning för RCA i dagsläget alltså utan konvertering?

Ja, så vitt jag kunde se i mina sökningar, så är det kört att försöka hitta en Lightning-till-RCA-adapter.

1
Bevaka tråden